• Anonym (Vill inte lukta illa)
    Sun 1 Aug 2021 20:00
    576 visningar
    8 svar
    8
    576

    Luktar jag illa? (övervikt)

    Döm mig inte för hårt för min livsstil snälla.

    Är kraftigt överviktig tyvärr. Men jag undrar om jag luktar dåligt eller om min lover driver med mig? Ibland vet jag att jag luktar men det är för att jag blivit svettig under sex eller promenerat (snabb takt)/tränat.

    Men jag borstat tänderna och sköljer med munskölj 3ggr om dagen och äter mintabletter. Brukade bara borsta morgon och kväll men eftersom han säger att det är lite härsket så 3ggr...röker iofs men använder minttabletter? Är det IBS/magkatarr som kan lukta?

    Mellan benen luktar jag mustigt säger han och så får jag lukta på hans finger/snopp eller mitt eget finger. Ok litegrann kanske det luktar...men kan det vara mystigt? Duschar varenda dag flrutom när han vill att jag skall lukta mustigt då duschar jag inte byter inte trosor och då är det mustigt...men inte normalt?

    Luktar ur rumpan med säger han och gör samna så jag får lukta? men det är väl helt naturligt?

    Tycker inte jag är smutsig och sköter hygienen väldigt noga om han inte önskat att jag inte skall göra det. Vilket han önskar ibland att jag inte skall duscha och inte byta underkläder till vi ses nästa gång..då luktar jag det fattar jag. Dessutom är det ju hans lukt med mellan benen. Men annars?

    Luktar kraftigt överviktiga illa eller "mustigt" "härsket" " frodigt" och vad nu för ord han använder.

  • Svar på tråden Luktar jag illa? (övervikt)
  • Anonym (Vill inte lukta illa) Trådstartaren
    Mon 2 Aug 2021 02:02
    #4
    Drottningen1970 skrev 2021-08-01 20:07:25 följande:

    Din Lover verkar osympatisk och kör med mindgames för att få dig otrygg och få makt. Dumpa.

    Om du luktar eller inte kan givetvis ingen här svara på. Vissa människor stinker andra inte. Vissa är smala vissa är tjocka.

    Du vet väl själv om alla tjocka du träffat luktar illa?


    Jag har inte märkt att tjocka luktar. När han inte vill att jag skall duscha eller byta underkläder då känner jag att jag luktar illa...men inte annars?
    Anonym (dory) skrev 2021-08-01 20:18:24 följande:

    Om du luktar eller inte kan vi omöjligt svara på men tycker kraftigt överviktiga brukar ha vissa odörer, sen kan det iof bero på brisnande hygien.

    Med kraftigt överviktiga pratar jag om minst 150kg+


    Jag väger inte 150+ men nästan. Pendlar mellan 120-130. Är 182cm lång.
Svar på tråden Luktar jag illa? (övervikt)