• Anonym (mittemellan)

    Det övernaturliga, fråga till mediala

    Hej,

    Har aldrig kunnat bestämma mig om jag tror att andevärlden finns. Dock har jag genom livet varit med om saker som jag inte kan förklara på annat sätt. Nu måste jag höra med er som ändå har bra koll och är mediala.

    Jag flyttade till en lgh för tre år sedan, den har en lugn energi men det är vissa ställen som jag känner av personer. I badrummet tex. När jag duschar känner jag alltid att det står en tjej där, hon är mellan 14-16 år. Hon har lidit av ångest och självskadebeteende länge och tog sitt liv. Hon har svarta kläder och svartfärgat halvlångt hår. Jag ser henne inte men känner att hon bara står där med huvudet nedåtböjt. Jag har ett vitt duschdraperi och ser skuggor som av en hand som drar längst tyget men aldrig någon rörelse i draperiet. Jag har aldrig varit rädd men hållit henne på avstånd. Nu ska jag snart flytta och idag när jag duschade ?släppte jag in henne?. Hon berättade att hon heter Amanda men inte gillar det för det låter för sött, hon är inte söt säger hon. Hon tog sitt liv med tabletter. Jag kände att hon inte var platsbunden utan hade följt med mig någonstans ifrån för hon tycker att jag förstår henne eftersom jag själv har en dotter som är lite tyngd av ångest och liknande.

    Till det här hör att vi haft ett pipande ljud i lägenheten i två dygn och blivit halvt galna för vi inte hittat källan till det. Så det pep när jag stod i duschen och så sa jag till henne att hjälpa mig hitta var det kom ifrån. Jag klev ur duschen, tänkte på annat, samlade ihop mina saker och gick av nån anledning till en hylla, precis då pep det och tack vare det kunde vi hitta ett brandlarm som låg med dåligt batteri. Vi har alltså varit tre personen som letat efter det här i två dygn. Vill förklara det till att hon hjälpte mig.

    Men stämmer verkligen det här, eller är det bara jag som hittat på allt för mig själv? Eller hur funkar det för er mediala?

  • Svar på tråden Det övernaturliga, fråga till mediala
  • Anonym (A)
    Anonym (Rationell) skrev 2021-08-03 06:53:25 följande:
    Det är 100% påhittat. 
    Det tror jag med.
Svar på tråden Det övernaturliga, fråga till mediala