• Anonym (Anony­m23)
    Sun 1 Aug 2021 20:37
    362 visningar
    3 svar
    3
    362

    Nån kvinna vid 35+ som gillar yngre män vid 22 år

    Har velat träffa äldre kvinnor som är mogna och gillar att vara med yngre män vid 22 år hör av er om ni är intresserade.

  • Svar på tråden Nån kvinna vid 35+ som gillar yngre män vid 22 år
  • Anonym (38)
    Sun 1 Aug 2021 20:48
    #1

    Blir nyfiken på vad du menar med mogen och vad det är med kvinnor över 35 som lockar?

  • Anonym (Anony­m23) Trådstartaren
    Sun 1 Aug 2021 21:03
    #2

    Jag gillar äldre kvinnor deras personlighet och attityd för dom är mer öppna som jag har märkt och jag skulle kunna känna mig jätte bekväm med dom också.

  • Anonym (Man)
    Sun 1 Aug 2021 21:28
    #3

    Det borde vara många kvinnor som ska ha sex med yngre män. Vid 35 så börjar kvinnan närma sig kunna njuta och ge sig hän och inte vara så tillags mannen att man inte själv kan njuta utan bara oroa sig för att vara tillräcklig och behaga mannen. Vi män däremot är kanske på vår topp vid 20-25 där potensen är på topp. Att få en erfaren kvinna som vet vad hon vill bör vara bästa kombon för båda. Tvärtom, en ung tjej och en äldre man är kanske sämsta kombon, en tjej som inte vet vad hon vill och hur hon njuter och en man som inte blir hård nog att genomföra ett bra samlag.

    Nej, ni kvinnor som får chansen, ta den och utnyttja era yngre partners. Jag lovar ni har deras samtycke oavsett vad de får göra med er för att ni ska njuta. Återigen raka motsatsen till en yngre kvinna och en äldre man som kanske känner sig tvingad eller utnyttjad och otillfredsställd. Girlpower ftw!

Svar på tråden Nån kvinna vid 35+ som gillar yngre män vid 22 år