• Anonym (Linda)

    coronavaccin och mensrubbningar.

    Någon som upplevt att mensen blivit konstig efter att tagit Coronavaccin? 
    Jag vaccinerade mig förra månaden och nu första mensen efter har betett sig konstigt. 
    Mensen var sen med ungefär 4 dagar, inte så konstigt egenliten. Blödde som vanligt men nu har jag haft i cirka 2 veckor sen mensen startade svaga ljusbruna flytningar som inte tycks upphöra.
    Igår upptäckte jag ägglossningsflytningar som jag bruka dagarna innan ägglossning, även där lite ljusbruna blödningar.
    Ringde gyn innan och de tyckte jag skulle avvakta, kunde tydligen bli så ibland enligt henne. Att mensen blir förlängd. Jag skulle avvakta tills nästa mens enligt henne fortsatte blödningar då skulle jag höra av mig igen. 
    Jag tog mitt senaste cellprov 2019, så det var inte aktuellt att ta om.
    Någon som känner igen sig? 

     

  • Svar på tråden coronavaccin och mensrubbningar.
  • LFF
    Anonym (Linda) skrev 2021-08-02 11:11:03 följande:

    Någon som upplevt att mensen blivit konstig efter att tagit Coronavaccin? 
    Jag vaccinerade mig förra månaden och nu första mensen efter har betett sig konstigt. 
    Mensen var sen med ungefär 4 dagar, inte så konstigt egenliten. Blödde som vanligt men nu har jag haft i cirka 2 veckor sen mensen startade svaga ljusbruna flytningar som inte tycks upphöra.
    Igår upptäckte jag ägglossningsflytningar som jag bruka dagarna innan ägglossning, även där lite ljusbruna blödningar.
    Ringde gyn innan och de tyckte jag skulle avvakta, kunde tydligen bli så ibland enligt henne. Att mensen blir förlängd. Jag skulle avvakta tills nästa mens enligt henne fortsatte blödningar då skulle jag höra av mig igen. 
    Jag tog mitt senaste cellprov 2019, så det var inte aktuellt att ta om.
    Någon som känner igen sig? 

     


    En liten sökning på Google gav följande resultat:

    www.google.com/search&rlz=1C1GCEU_svSE822SE822&oq=mensru&aqs=chrome.0.0i131i433i512j69i57j0i512l5j0i10i512l2j0i131i433i512.3292j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Svar på tråden coronavaccin och mensrubbningar.