• Anonym (Anony­m)
    Wed 4 Aug 2021 09:17
    276 visningar
    5 svar
    5
    276

    Boka tandvårdsbehandlingar tätt?

    Tänkte mest höra om det är omtyckt att boka flera behandlingar hos tandvården trots att dom sa senast att en gång om året räcker för undersökning och plackborttagning. Nu efter ca 4 månader efter inflammation på övre o underkäke så har jag börjat få tillbaka. Har fått vit synlig beläggning i underkäken vid sidan. Går inte bort med placker o bygel eller tandborstning. Är rädd att få tillbaka det igen.

    Är det tjatigt att boka typ rengöring extra gång?

  • Svar på tråden Boka tandvårdsbehandlingar tätt?
  • Anonym (F)
    Wed 4 Aug 2021 09:28
    #1

    Nej inte alls.

  • Anonym (E)
    Wed 4 Aug 2021 13:05
    #2

    Nej, inte alls men får räkna med att inte bli prioriterad för tid. Vilket ändå kan gå fort att få.

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Wed 4 Aug 2021 16:15
    #3

    Okej, finns jättemånga tider lediga för rengöring. Kan få tider dagen efter!

    Tänker om jag inte har behov av det att dom inte gillar det? Pga jag var där för 3 månader sedan. Hade då inflammation. Men har haft lite problem nyligen o ser plack när jag lyser med ficklampan!

  • Anonym (F)
    Wed 4 Aug 2021 16:26
    #4
    Anonym (Anonym) skrev 2021-08-04 16:15:01 följande:

    Okej, finns jättemånga tider lediga för rengöring. Kan få tider dagen efter!

    Tänker om jag inte har behov av det att dom inte gillar det? Pga jag var där för 3 månader sedan. Hade då inflammation. Men har haft lite problem nyligen o ser plack när jag lyser med ficklampan!


    Så länge du betalar för dig är du alltid välkommen.
  • Anonym (Jo)
    Wed 4 Aug 2021 19:07
    #5

    Nej, det är det inte.

Svar på tråden Boka tandvårdsbehandlingar tätt?