• Anonym (Maggan)

    Sex-dating som kvinna

    Ja, finns det några kvinnor här med erfarenhet av detta? Sidor som bodycontact osv. Alltså inte bara nån man råkat träffa på nätet, utan från en sexsida. Jag tänker på att det är ganska riskabelt, hur ska man tänka för att hålla sig safe? Det är ju viss skillnad från tinder osv, detta är ju lite mer anonymt...

    Och det här inlägget är inte för att skamma nån, utan är mer intresserad eftersom jag är lite nyfiken på konceptet, så att säga ;)

    Om några män har något tips så kan ni väl också ta och dela med er tack och puss

  • Svar på tråden Sex-dating som kvinna
  • Anonym (Japp)

    Japp jag är kvinna o har gjorde det, träffat män via bc ett par gånger.

    Men det blir sällan bra och är samma skit som i dejting. Så du kan lika gärna söka ligg via tinder.

    Chatta mycket innan o lär känna. Se till att ni har samma syn på sex med o sexchatta lite. Möts på oftentlig plats för kemiträff osv

  • Anonym (A)

    Jag gjorde det när jag var yngre, då via en annan liknande sida men med helt anonyma användare. Chattade en hel del innan man träffades, vissa på stan, vissa i hemmet (eftersom vi skulle ha sex). Det handlar väl om att man skapar sig en bild av vad det är för slags människa man har att göra med. Tycker det funkade alldeles utmärkt :)

  • Stoppafuskarna

    Håller med föregående ?

    Dem sidorna funkar men man måste lära känna varandra ordentligt sen föreslår jag som övriga.

    Fika eller annat och känna av stämningen, så att man verkligen vill samma sak och inget känns påtvingat.

    Använde BC förut men inte längre ?

    Ps. Är man

  • Anonym (Maggan)
    Stoppafuskarna skrev 2021-08-05 14:30:54 följande:

    Ps. Slutade mest för att det var svårt att hitta vettiga kvinnor pga dålig könsfördelning?

    Massvis med män som är där


    Fast som kvinna är det ju inte direkt en nackdel ;)

    Ja, ni har ändå ganska vettiga tips. Och jag tänkte mest det här var en bra idé så man SLAPP fika och umgås... Men ni har nog rätt i att det kanske inte är det bästa. Får nog ta och fundera lite över det här tror jag. Tack
  • Stoppafuskarna
    Anonym (Maggan) skrev 2021-08-05 14:36:16 följande:

    Fast som kvinna är det ju inte direkt en nackdel ;)

    Ja, ni har ändå ganska vettiga tips. Och jag tänkte mest det här var en bra idé så man SLAPP fika och umgås... Men ni har nog rätt i att det kanske inte är det bästa. Får nog ta och fundera lite över det här tror jag. Tack


    Man behöver absolut inte fika innan? MEN vi alla vet ju att har man otur träffar man fel man i det forumet pga att även desperata män hänger där?

    Men träffar man rätt är det ju bara träffa och knulla :)

    Vi kan diskutera mer via PM om du vill det med så kan du få alla mina erfarenheter som man?

    Kanske inte lika värdefulla som kvinnors men en åsikt iaf
  • Anonym (Maggan)
    Stoppafuskarna skrev 2021-08-05 14:44:02 följande:

    Man behöver absolut inte fika innan? MEN vi alla vet ju att har man otur träffar man fel man i det forumet pga att även desperata män hänger där?

    Men träffar man rätt är det ju bara träffa och knulla :)

    Vi kan diskutera mer via PM om du vill det med så kan du få alla mina erfarenheter som man?

    Kanske inte lika värdefulla som kvinnors men en åsikt iaf


    Men på riktigt nu, är inte ALLA som hänger där i stort sett desperata? Män som kvinnor. Eller jag skulle kanske inte säga desperat, men jag är väl minst lika intresserad som männen på sidan, antar jag.

    Har du träffat nån irl från en sån sida?
  • Stoppafuskarna
    Anonym (Maggan) skrev 2021-08-05 14:55:16 följande:

    Men på riktigt nu, är inte ALLA som hänger där i stort sett desperata? Män som kvinnor. Eller jag skulle kanske inte säga desperat, men jag är väl minst lika intresserad som männen på sidan, antar jag.

    Har du träffat nån irl från en sån sida?


    Nej skulle jag inte påstå?

    Men min erfarenhet är att dem som hänger där söker älskare, älskarinna eller annat sex än det dem får hemma.

    Många par söker där.

    Jag har träffat 1par samt en kvinna ifrån BC.

    Paret var inget bra, vi hade ingen riktig kemi och dem slappnade inte riktigt av. Träffades hos dem direkt.

    Kvinnan var bra, bland det bästa sexet jag haft, men där tog vi ett glas vin på en bar innan för att känna av kemin och stämningen. Och sen tog vi det vidare därifrån
  • Anonym (Japp)

    Fördelen med en sådan sida är att man kan vara ärlig om vad man gillar, söker o saknar.

    Kryllar av män så det är rätt lätt att få kontakt, men svårt att få till något långvarigt om det är det man vill.

    Många män talar vilt o brett om hur skickliga älskare dom är osv men det gäller o se igenom det.

  • Stoppafuskarna
    Anonym (Japp) skrev 2021-08-05 16:23:15 följande:

    Fördelen med en sådan sida är att man kan vara ärlig om vad man gillar, söker o saknar.

    Kryllar av män så det är rätt lätt att få kontakt, men svårt att få till något långvarigt om det är det man vill.

    Många män talar vilt o brett om hur skickliga älskare dom är osv men det gäller o se igenom det.


    Så är det ju?

    Därför är det svårt som man där?

    Jag gav bara upp, jag ville ha nåt långvarigt mer KK liknande med ett par eller ensam kvinna men var svårt ?
  • Anonym (Japp)
    Stoppafuskarna skrev 2021-08-05 16:25:28 följande:

    Så är det ju?

    Därför är det svårt som man där?

    Jag gav bara upp, jag ville ha nåt långvarigt mer KK liknande med ett par eller ensam kvinna men var svårt ?


    Har inte heller lyckats med det som kvinna. Män säger att dom vill ha långvarigt o träffas ofta, men när det sen sker o man har kemi o sexet är bra så går dom upp i rök. Orkar inte leta o hoppas längre. Kan jag lika gärna dejta.
  • Anonym (Maggan)

    Nä men alltså förlåt, det här är ju skitkul. Eller absolut inte egentligen... Jag vill träffas och sen får dom gärna försvinna tack. Men alla jag pratar med verkar vara skitseriösa och vill ha längre förhållanden och det intresserar mig inte.

    Alltså det här jävla gräset är nog inte grönt nånstans vad det verkar haha

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Maggan) skrev 2021-08-05 14:02:41 följande:

    Ja, finns det några kvinnor här med erfarenhet av detta? Sidor som bodycontact osv. Alltså inte bara nån man råkat träffa på nätet, utan från en sexsida. Jag tänker på att det är ganska riskabelt, hur ska man tänka för att hålla sig safe? Det är ju viss skillnad från tinder osv, detta är ju lite mer anonymt...

    Och det här inlägget är inte för att skamma nån, utan är mer intresserad eftersom jag är lite nyfiken på konceptet, så att säga ;)

    Om några män har något tips så kan ni väl också ta och dela med er tack och puss


    Jag var med på BC för längesen, för jag trodde jag skulle hitta ligg där.
    Kunde jag ju glömma.

    Jag har inga direkta tips, mer än att män kan ju visa kvinnor respekt och prata med dom som folk. Även om det är en sexsida.
  • Anonym (IRL)

    Träffade 5 män i fjol sommar från bc. En av dem fortfarande. Mycket nöjd.

  • Anonym (IRL)
    Anonym (IRL) skrev 2021-08-05 17:01:17 följande:

    Träffade 5 män i fjol sommar från bc. En av dem fortfarande. Mycket nöjd.


    Jo ett par också. Första trean/tjej6 för mig.

    Finns andra sidor med. Hemligg.se.
    Anonym (IRL) skrev 2021-08-05 17:01:17 följande:

    Träffade 5 män i fjol sommar från bc. En av dem fortfarande. Mycket nöjd.


    Plus ett par. Finns andra sidor för övrigt. Hemligg.se.

    Rekommenderas!
  • Stoppafuskarna
    Anonym (Maggan) skrev 2021-08-05 16:56:25 följande:

    Nä men alltså förlåt, det här är ju skitkul. Eller absolut inte egentligen... Jag vill träffas och sen får dom gärna försvinna tack. Men alla jag pratar med verkar vara skitseriösa och vill ha längre förhållanden och det intresserar mig inte.

    Alltså det här jävla gräset är nog inte grönt nånstans vad det verkar haha


    Skicka Pm så kan vi ta en drink :)
  • Tom Araya
    Anonym (Maggan) skrev 2021-08-05 14:02:41 följande:

    Ja, finns det några kvinnor här med erfarenhet av detta? Sidor som bodycontact osv. Alltså inte bara nån man råkat träffa på nätet, utan från en sexsida. Jag tänker på att det är ganska riskabelt, hur ska man tänka för att hålla sig safe? Det är ju viss skillnad från tinder osv, detta är ju lite mer anonymt...

    Och det här inlägget är inte för att skamma nån, utan är mer intresserad eftersom jag är lite nyfiken på konceptet, så att säga ;)

    Om några män har något tips så kan ni väl också ta och dela med er tack och puss


    Ta reda på så mycket som möjligt, hans riktiga namn, se till att få se ansiktsbild och telefonnummer.


    Träffas på ett fik först, inte hemma hos någon.

Svar på tråden Sex-dating som kvinna