• Anonym (Q)

Jag gjorde det!

Inte gjort än men har samma funderingar men vågar ju inte. Samma sits som er ungefär med långt förhållande och barn. Hur reagerade mannen?

• Anonym (Q)

Vore underbart att sluta gå runt och störa sig och bli irriterad över allt men så är barnen också en av anledningarna till att jag inte vågar. En av dom är väldigt mammig.

• Anonym (Q)

Återigen en anledning till varför man tröttnar på karlarna . Menar inläggen ovan om kärnfamiljen o bla bla

Ni hade gjort ett och dragit ert strå till stacken kanske många kvinnor inte tröttnat på samma vis!

• Anonym (Q)

Lägg av anonym , ingen ska behöva vantrivas så pass med sitt liv och bara stanna kvar för barnens skull. Det är inte för barnens skull!

• Anonym (Q)

Var läser du den statistiken? Gärna inte från usa och gjort på 60-70 talet.

• Anonym (Q)

Ja skilsmässa forumet ska man undvika, läst där några gånger men fy gav mig bara ångest av bittra människor.

• Anonym (Q)
    Anonym (Äntligen) skrev 2021-08-13 15:54:29 följande:

Det går oväntat bra! Igår skrattade vi tillsammans. Jag frågade hur han mådde för han visar inte så mycket.

"Det är ok" svarade han.

"Säkert"? Frågade jag.

"Ja, det har ju gått några dagar nu" sa han.

Jag bara: "Tack så mycket, 17 års förhållande som du släpper på några dagar" (med glimten i ögat) och så skrattade vi.

Nej men helt ärligt så rullar det på ok. Jag försäkrar mig med jämna mellanrum att han förstår att jag menar allvar. Det verkar som att han gör det.

Han har även berättat för några av sina vänner, och det tar jag som ett tecken att han förstår.

Men...det måste väl komma ett bakslag? Kan det vara så här lätt? ;)

Härligt!
  • Anonym (Q)

Anonym (Emma) och jag levde med två föräldrar som vägrade sära på sig trots de inte alls gillade varandra, tjafsade vareviga dag och allmänt ogillade hela situationen. Hur kändes det som barn tror du? Jag är som vuxen idag grymt besviken att de inte tänkte på hur vi barn upplevde deras konstanta tjafs och avsky till varandra.

• Anonym (Q)

Går det fortfarande bra TS ?

Svar på tråden Jag gjorde det!