• Anonym (TS)

    Analsex mot min vilja

    Hej,

    Dejtat en man sedan i mars. Vi har haft ett ganska experimenterande relation och testat en del. Någon jag har sagt och som vi har pratat om är analsex. Jag har sagt flertal gånger att det är inget för mig, att jag inte vill.

    Förra veckan så tog han mig i analen. Riktigt vidrigt beteende då han visste att jag inte ville. Frågade efteråt om det gjorde ont, svarade att det inte gjorde ont men att jag inte gillade.

    Alltså, vad är det för fel på människan! Så oerhört besviken att han inte respekterar mig och mina känslor så kommer nog att avsluta vår så kallad relation.

  • Svar på tråden Analsex mot min vilja
  • Anonym (E)

    Ja varför skulle man fortsätta träffa någon som våldtar en...

  • Anonym (usch)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-09 09:09:58 följande:

    Hej,

    Dejtat en man sedan i mars. Vi har haft ett ganska experimenterande relation och testat en del. Någon jag har sagt och som vi har pratat om är analsex. Jag har sagt flertal gånger att det är inget för mig, att jag inte vill.

    Förra veckan så tog han mig i analen. Riktigt vidrigt beteende då han visste att jag inte ville. Frågade efteråt om det gjorde ont, svarade att det inte gjorde ont men att jag inte gillade.

    Alltså, vad är det för fel på människan! Så oerhört besviken att han inte respekterar mig och mina känslor så kommer nog att avsluta vår så kallad relation.


    Ett övergrepp alltså. Om jag var du skulle jag inte träffa personer någonsin igen eftersom det är att tydligt att han gjorde så TROTS att du varit övertydlig med att du inte ville. Vem vet vd som händer nästa gång, om ni skulle fortsätta? 
  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-09 09:09:58 följande:

    Hej,

    Dejtat en man sedan i mars. Vi har haft ett ganska experimenterande relation och testat en del. Någon jag har sagt och som vi har pratat om är analsex. Jag har sagt flertal gånger att det är inget för mig, att jag inte vill.

    Förra veckan så tog han mig i analen. Riktigt vidrigt beteende då han visste att jag inte ville. Frågade efteråt om det gjorde ont, svarade att det inte gjorde ont men att jag inte gillade.

    Alltså, vad är det för fel på människan! Så oerhört besviken att han inte respekterar mig och mina känslor så kommer nog att avsluta vår så kallad relation.


    Självklart helt oacceptabelt. Klart du ska avsluta relationen.
    Personligen har jag en helt annan inställning till analsex än du, men det är helt ovidkommande i detta sammanhanget. Du äger din egen kropp, och bestämmer vad du vill göra och inte göra.
  • Anonym (Gea)

    Han har förgripit sig sexuellt på dig. Dags att bryta all kontakt omedelbart och fundera på om du vill polisanmäla.

    Jag förutsätter att du inte längre dejtar honom.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-08-09 09:15:29 följande:

    Självklart helt oacceptabelt. Klart du ska avsluta relationen.

    Personligen har jag en helt annan inställning till analsex än du, men det är helt ovidkommande i detta sammanhanget. Du äger din egen kropp, och bestämmer vad du vill göra och inte göra.


    Alltså, det var inte det att de inte var skönt för det var det på något konstigt sätt. Vilket han menade på att det skulle jag också tycka.

    Det som gör mig riktigt förbannad är att han inte respekterade mig när jag från day one har sagt att jag inte vill. Att jag skulle tycka det var skönt hör inte hit. För mig är det nedvärderande att ha analsex, likaså bli sprutad i ansiktet.
  • Småvarmt

    Avsluta relationen på en gång nästa gång kanske han blir våldsam skippa honom direkt.

  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-09 09:19:48 följande:
    Alltså, det var inte det att de inte var skönt för det var det på något konstigt sätt. Vilket han menade på att det skulle jag också tycka.

    Det som gör mig riktigt förbannad är att han inte respekterade mig när jag från day one har sagt att jag inte vill. Att jag skulle tycka det var skönt hör inte hit. För mig är det nedvärderande att ha analsex, likaså bli sprutad i ansiktet.
    Han har inte respekterat dig, så lämna honom direkt! Han har ingen rättighet att göra så mot dig.

    För framtiden, i andra relationer, så tycker jag att du ska ta en rejäl funderare på varför du tycker analsex är nervärderande, när du samtidigt verkar njuta av det. Sex och sexuella handlingar är väldigt komplicerade, och påverkar psyket på olika sätt. Jag kan inte säga att jag tycker att analsex är nedvärderande på något sätt, men att det är lite förbjudet och skamligt. Just detta gör det extra njutningsfullt för mig. Just denna balansen är det bästa med sex. Be mig dock inte förklara hur min hjärna fungerar, men jag verkar inte vara ensam...
  • Småvarmt

    Jag har varit gift länge är dryga 60 nu har alltid velat prova både anal och oralsex. Min fru har från början sagt inget sådant snusk. Jag skulle inte ha en tanke på att försöka det mot hennes vilja.

Svar på tråden Analsex mot min vilja