• Anonym (????)
    Sat 14 Aug 2021 10:10
    269 visningar
    2 svar
    2
    269

    Är det okej?

    Hej. Hade ni tyckt det var okej om ert syskon berättar för sin tjej hur du hade det när du var yngre tex provade det ena och det andra. Min bror som är 30 har träffat en tjej för ca 6månader sen. Och när vi åkte o hälsade på mina föräldrar så sitter vi ner o pratar lite o jag gillar inte prata om mitt förflutna men kommer upp på tal så säger jag bara att det var då och jag är inte samma person idag. Detta var typ när jag var 16 och nu är jag 42. Men sen säger min brors tjej att hon vet allt för min bror har berättat och det stör mig. Tycker ni att detta nåt som ni hade blivit lite jobbigt? Jag har verkligen kämpat mig fram. Har 2 barn och ensamstående och fast jobb. Vad tänker ni?

  • Svar på tråden Är det okej?
  • Anonym (Hmm)
    Sat 14 Aug 2021 11:44
    #1

    Provade vad...? Knark, sex, kriminalitet, rosa spandexbyxor....? Det beror helt på vad det är. Om det är saker som kan vara pinsamma för dig ska syskon så klart inte berätta för nån, inte ens sin partner.

  • Anonym (Hmm)
    Sat 14 Aug 2021 11:45
    #2

    Och om din brors flickvän beter sig som en bitch kring dina tidigare upplevelser så behöver ni inte umgås längre.

Svar på tråden Är det okej?