• Anonym (Nybörjare)

    Hur träffade ni tredje parten i Trekanten?

    Hur gick det till när ni bjöd in en extra person för att ha trekant? Annonserade ni på webben, träffades ute, någon vän?

    Vem tar initiativ till att bjuda in? Om man vill ha en extra man, är det tjejen som får ?ragga?, eller ska killen i paret fråga eller går man fram tillsammans och frågar om det finns intresse? Hur gjorde ni och hur gick det till för er?

    Själv känns det lite främmande att fråga en annan man om han vill ligga med min tjej (och mig) men det kanske inte är konstigare än så? Vi har diskuterat det hemma och vi är båda helt nya på detta. Skickar jag fram min tjej tror jag säkert hon får ragg men att då säga att - ja en sak till, jag vill att min sambo är med på ett hörn.

    Hjälp oss

  • Svar på tråden Hur träffade ni tredje parten i Trekanten?
  • Anonym (Tredje parten var rätt självklar)

    Tredje parten blev hans fru. Vilket kanske egentligen gör mig till tredje parten. Är egentligen inte lesbisk men kanske är lite bisexuell...men jag ligger ju med hennes man och hon är ok med det så hade vart lite konstigt att neka hans fru att vara med.

    Vi tog det försiktigt den första gången, hon tittade på och onanerade men bredvid. Sedan blev hon mer delaktig. Nervöst som tusan i början men han var ju där hela tiden och jag visste att jag kunde säga till om det blev obekvämt.

    Både han och hans fru ser ut som filmstjärnor/fotomodeller vilket både underlättar och ger mindervärdeskomplex samtidigt. Oerhört vackert par. Rent bländande.

  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Tredje parten var rätt självklar) skrev 2021-08-14 13:38:28 följande:

    Tredje parten blev hans fru. Vilket kanske egentligen gör mig till tredje parten. Är egentligen inte lesbisk men kanske är lite bisexuell...men jag ligger ju med hennes man och hon är ok med det så hade vart lite konstigt att neka hans fru att vara med.

    Vi tog det försiktigt den första gången, hon tittade på och onanerade men bredvid. Sedan blev hon mer delaktig. Nervöst som tusan i början men han var ju där hela tiden och jag visste att jag kunde säga till om det blev obekvämt.

    Både han och hans fru ser ut som filmstjärnor/fotomodeller vilket både underlättar och ger mindervärdeskomplex samtidigt. Oerhört vackert par. Rent bländande.


    Tack för svar. Kan tänka mig att det var lite nervöst där i början. Men då var det mannen som ställde frågan till dig om inte frugan kunde få vara med eller?
  • Anonym (Tredje parten var rätt självklar)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2021-08-14 14:01:03 följande:

    Tack för svar. Kan tänka mig att det var lite nervöst där i början. Men då var det mannen som ställde frågan till dig om inte frugan kunde få vara med eller?


    Ja det var det. La fram det väldigt försiktigt och att hon tyckte jag var så söt osv. (Hade hellre blivit kallad sexig, men söt funkar).
  • Pippo06

    Nätet är bäst då man slipper ses igen om man inte vill det. Så jag träffat par. Grannar och andra bekanta skall man definitivt undvika är min åsikt. Kan ju ses på en kemidejt innan så är det ju enklare sedan.

  • Anonym (Jag vill oxå)

    Följer detta då vi vill ha en tredje person med oss en kväll. Kollat på nätet men hur väljer man?

  • Anonym (Victor36)

    Jag vill ju också prova detta med trekant.

    Är det med extra kille eller extra tjej ni vill börja med.

  • Anonym (Nybörjare)
    Pippo06 skrev 2021-08-14 18:18:56 följande:

    Nätet är bäst då man slipper ses igen om man inte vill det. Så jag träffat par. Grannar och andra bekanta skall man definitivt undvika är min åsikt. Kan ju ses på en kemidejt innan så är det ju enklare sedan.


    Typ en app då som tinder eller tänker du på Bodycontact eller motsvarande sida?
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Victor36) skrev 2021-08-15 00:07:38 följande:

    Jag vill ju också prova detta med trekant.

    Är det med extra kille eller extra tjej ni vill börja med.


    Om frågan är till trådskaparen (dvs moi) så är det en extra man vi söker.
  • Pippo06
    Anonym (Nybörjare) skrev 2021-08-15 00:08:46 följande:
    Typ en app då som tinder eller tänker du på Bodycontact eller motsvarande sida?
    Jag har främst träffat par på bc och någon gång Tinder. Är man. Så kanske enklare för tjejer på Tinder.?
  • Anonym (Sophie33)

    Jag och min sambo bjöd hem två killar för att sova över efter en utekväll...det ena ledde till det andra. Var absolut inte min plan när vi erbjöd sovplats! Men det var en trevligt upplevelse får jag säga, men tror inte jag skulle klara av att planera för något likande

Svar på tråden Hur träffade ni tredje parten i Trekanten?