• Anonym (Va är fel)

    Fel på mig ? Killar / män / gubbar Hjälp ?

    Hej !

    Jag har träffat en kille och idag skulle vi ha sex för första gången han slaknade mitt i sexet när han va i mig .

    Jag ville bara avsluta allt och klädde på mig han undrade va de va för fel men jag sa bara att jag inte vill mer .

    Han verkar ju tända på mig men nu vet jag inte längre .

    Men till frågan varför händer de sånt ? Är de fel på mig ? Är jag så slapp så därför de hände ? Har varit singel / ensamstående länge och detta gjorde ju inte precis så att jag vill ha sex mer

  • Svar på tråden Fel på mig ? Killar / män / gubbar Hjälp ?
  • Anonym (Eh)

    Varför tror du direkt det beror på dig? Du vet killar kan också ha problem det ståndet.

  • KaptenOhoy

    Många kan slakna för att de är nervösa, eller har prestationsångest, eller båda i kombination. Kanske är han rädd för vad du ska tycka, kanske är förväntningarna på vad en man ska klara i sängen stora.

    Eventuellt är han inte attraherad av dig, men vad finns det för tecken på att han inte skulle vara det innan detta? Prata med honom om det istället.

  • Anonym (Va är fel)
    Anonym (Eh) skrev 2021-08-14 17:57:13 följande:

    Varför tror du direkt det beror på dig? Du vet killar kan också ha problem det ståndet.


    Dåligt självförtroende kanske Därför jag tror att jag är problemet
  • Anonym (Va är fel)
    KaptenOhoy skrev 2021-08-14 17:58:08 följande:

    Många kan slakna för att de är nervösa, eller har prestationsångest, eller båda i kombination. Kanske är han rädd för vad du ska tycka, kanske är förväntningarna på vad en man ska klara i sängen stora.

    Eventuellt är han inte attraherad av dig, men vad finns det för tecken på att han inte skulle vara det innan detta? Prata med honom om det istället.


    Ok Får väll göra de men känns bara jobbigt att prata om sånt . Inga tecken innan att han inte skulle vara attraherad av mig vi har träffats ett tag och myst massor men idag va första gången vi gick hela vägen och de fick inget vidare blev bara pinsamt
  • Anonym (llll)

    Du kan väl inte fly hem varje gång det råkar blir lite strul? 
    Ring honom och säg att du blev nervös och därför gick (eller nåt) men att du undrar vad han tänkte om situationen. Kanske säger han då att han var så nervös osv. Då kanske ni kan skratta lite åt detta och ses igen? 

  • Anonym (llll)

    Dessutom är sex flesta gången med någon sällan så bra egentligen. Man behöver lära känna varann mer för att veta hur man ska fungera ihop. 

  • Anonym (tja)

    Män är inga sexmaskiner. vi har känslor också. han fick prestationsångest

  • Stefano82
    Anonym (Va är fel) skrev 2021-08-14 17:51:26 följande:

    Hej !

    Jag har träffat en kille och idag skulle vi ha sex för första gången han slaknade mitt i sexet när han va i mig .

    Jag ville bara avsluta allt och klädde på mig han undrade va de va för fel men jag sa bara att jag inte vill mer .

    Han verkar ju tända på mig men nu vet jag inte längre .

    Men till frågan varför händer de sånt ? Är de fel på mig ? Är jag så slapp så därför de hände ? Har varit singel / ensamstående länge och detta gjorde ju inte precis så att jag vill ha sex mer


    Jag har inga problem med min, sen om det är prestationsångest så beror det på killar till killar. Jag har inga såna problem :)
  • Anonym (Va är fel)
    Anonym (tja) skrev 2021-08-14 18:18:28 följande:

    Män är inga sexmaskiner. vi har känslor också. han fick prestationsångest


    Ja så klart ni har men detta har aldrig hänt innan i någon av mina relationer därför jag blev så osäker och trodde direkt att det är fel på mig
Svar på tråden Fel på mig ? Killar / män / gubbar Hjälp ?