• Sun 15 Aug 2021 16:48
    940 visningar
    22 svar
    +1
    22
    940

    Onanifetish

    Hej
    Jag har efter 10 år som ensamstående träffat en fantastisk kvinna och vi har inlett en fantastisk relation. Jag hoppas mycket på min nya relation men har en fetish jag utvecklat sedan länge. Jag njuter oerhört att onanera inför andra människor, ju fler desto bättre. De får gärna vara påklädda och jag vara naken. De skall vilja se på, vill inte blotta mig för människor som inte vill. Sedan vi träffades lever jag bara ut min fetish på cam chatt, men kan inte släppa den helt. Mitt problem är hur jag skall lägga fram detta för min nya partner? Vill gärna ha synpunkter och andras tankar kring detta, även om ni tycker att jag är totalt knäpp. 


    Tacksam för reaktioner / Pelle
  • Svar på tråden Onanifetish
  • Anonym (Borde­r)
    Sun 15 Aug 2021 16:51
    #1
    +1

    Det är ingen fetish, utan bara något du tänder på!

  • Sun 15 Aug 2021 16:54
    #2

    Tack. Men hur som lite problematiskt i ett förhållande. Jag tänder lika mycket på det som sex med min partner. hur skall jag förklara?

  • Sun 15 Aug 2021 16:59
    #3
    +1

    Som sagts ovan. Ska man prata om svåra saker är det bra ha rätt ord på det. Och fetisch är inte rätt ord.

  • Sun 15 Aug 2021 17:01
    #4

    Tack. Kanske börja med att fråga om jag får onanera framför henne och ta det därifrån.  

  • Sun 15 Aug 2021 18:19
    #5
    Vad är en fetisch egentligen?

    ? Det betyder ju egentligen ?heligt föremål?. Men när man pratar om sexuella fetischer så kan det handla om många olika saker.  Sådant som vi kan tända och gå i gång på. 

  • Anonym (Nope)
    Sun 15 Aug 2021 18:24
    #6
    +1

    Tror det viktigaste är att du säger det NU. Vänta inte. Hade aldrig accepterat att min partner runkar på cam. Spelar knappast någon roll hur du säger det. Antingen accepterar hon eller så gör hon inte.

  • Sun 15 Aug 2021 20:24
    #7
    Pellep123 skrev 2021-08-15 18:19:45 följande:
    Vad är en fetisch egentligen?

    ? Det betyder ju egentligen ?heligt föremål?. Men när man pratar om sexuella fetischer så kan det handla om många olika saker.  Sådant som vi kan tända och gå i gång på. 


    En fetisch är att vissa föremål, plagg, ickesexuella kroppsdelar får en tyngd utöver det vanliga. En handling kan alltså inte vara en fetisch, inte heller ett könsorgan eftersom vi är "programmerade" att tända på det.
    Så att runka framför någon skulle jag mer kalla för exhibitionism, eller om det är mer skam inblandat,  dra åt dominans och BDSM.

    Tyvärr är det ju så att alla porrsajter tenderar röra i hop begrepp på alla möjliga vis, så där kan man se rubriker med rena felaktigheter runt fetischism. Så det är inte så konstigt att folk som inte är ordentligt intresserade tror det mer handlar om en kink än något annat.
  • Anonym (Lät om sånt)
    Sun 15 Aug 2021 20:37
    #8

    Jag har läst om sådant någon gång i forntiden. Om jag kommer ihåg rätt är det ett beteende som går att bota hos en del beroende på om man är ute efter att chockera eller behaga genom att blotta sig. Var behaga drivkraften (vilket ofta var syftet när kvinnor gjorde det, men det verkar ju vara syftet för ts med ändå) så om man upprepade gånger råkade ut för en publik som inte behagades av ens blottning och man fick kritik eller rentav hån eller ilska istället för positiv respons så försvann behovet av att blotta sig. Men det där är nog 50tals psykologi.

  • Mon 16 Aug 2021 08:17
    #9
    +1

    Börja försiktigt med att visa dig i sängen, backa så att hon ser dig, onanera framför henne. När ni är mer bekanta med varann kan du be henne sitta påklädd i soffan i vardagsrummet medan du klär av dig och onanerar.

    Att uppträda för fler kanske du kan leva utan, eller ta i enrum framför datorn.

  • Mon 16 Aug 2021 13:32
    #10
    +1

    Det där är nog inte jätteovanligt. Det kräver dessutom knappt något alls av henne. Vet du om hon går igång på att göra dig kåt?

    Jag tycker verkligen att du skall ta upp det här när du känner dig trygg med henne och hon är trygg med dig!

Svar på tråden Onanifetish