• Anonym (Uppgiven)

    Vart har alla bra män tagit vägen?

    Finns det några kvar?

    Några riktiga gentlemän som vet hur man behandlar en kvinna?

  • Svar på tråden Vart har alla bra män tagit vägen?
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Uppgiven) skrev 2021-08-16 23:39:52 följande:

    Finns det några kvar?

    Några riktiga gentlemän som vet hur man behandlar en kvinna?


    Hur gammal är du? Var har du letat hittills?
  • Anonym (Y)

    Verkar ju inte finnas så många bra kvinnor där ute heller.

  • Tiffany

    Jag hittade min på mötesplatsen :) nu varit ett par i 5år o är lyckliga. Dem finns men dem är sällsynta.

  • StudierKemi

    De bra männen är OFTAST trogna, lojala, gudsälskande katoliker (De måste vara praktiserande och gå i kyrkan/titta på kyrkmässa live varje söndag. & be (nästan) varje dag.). Sedan om folk säger emot detta vad jag påstår här, så är det för att de har dåliga avsikter gentemot Dig. Eller så har de aldrig tänkt "hela vägen runt" och håller på och uttalar sig ändå.

    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/81305469-varfor-maste-man-dejta/2

    www.familjeliv.se/forum/thread/81306792-kanner-mig-vardelos

  • Anonym (Total)

    Det fanns inte några vettiga jordnära kvinnor kvar, så de gav upp.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Tiffany skrev 2021-08-17 01:43:35 följande:

    Jag hittade min på mötesplatsen :) nu varit ett par i 5år o är lyckliga. Dem finns men dem är sällsynta.


    Vad baserar du det på, att dom är sällsynta?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Uppgiven) skrev 2021-08-16 23:39:52 följande:

    Finns det några kvar?

    Några riktiga gentlemän som vet hur man behandlar en kvinna?


    Ja. Jag är en.
  • sextiotalist
    StudierKemi skrev 2021-08-17 07:27:06 följande:

    De bra männen är OFTAST trogna, lojala, gudsälskande katoliker (De måste vara praktiserande och gå i kyrkan/titta på kyrkmässa live varje söndag. & be (nästan) varje dag.). Sedan om folk säger emot detta vad jag påstår här, så är det för att de har dåliga avsikter gentemot Dig. Eller så har de aldrig tänkt "hela vägen runt" och håller på och uttalar sig ändå.

    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/81305469-varfor-maste-man-dejta/2

    www.familjeliv.se/forum/thread/81306792-kanner-mig-vardelos


    Så vi som har långa, stabila relationer vet inte vad vi pratar om?

    Du har dina preferenser, men det är dina och inte gällande för alla
  • sextiotalist

    Det beror på vad du har för preferenser. Den äldre typen av gentlemän är nog passé.
    Men det finns många yngre män som har respekt för andra, trevliga, ansvarstagande, skötsamma. Men de flesta behöver mogna till, så jag tror att man hittar dessa män när de passerat 25 och börjar närmar sig 30.

Svar på tråden Vart har alla bra män tagit vägen?