• Anonym (O)
    Thu 19 Aug 2021 03:18
    404 visningar
    3 svar
    3
    404

    Hjälp akut!

    Hej, jag har extremt konstiga flyttningar jag brukar inte ha flyttningar förutom när jag vart gravid, annars lite lite runt ägglossning men just nu är det extremt när jag vaknade så gick jag upp o ni vet känslan när det känns som man får mens, så kändes det jag kollade och det rann flyttningar för mitt ben det hade alltså gått igenom mina trosor o började rinna på benet aldrig vart med om nåt sånt, testa för 3 dagar sedan ett grav test för haft konstigt humör och vart sugen på saker plus flyttningarna alltid haft så precis innan tagit ett positivt test tidigare men denna va negativ. Har haft ont längst ner i magen och längst ner i ryggen som mens värk liknande men mer skarp smärta eller vad man kan säga. Tror jag hade en svamp infektion för ca 1-2v sedan är inte säker för kollade inte upp det tänkte det är säkert svamp o går över om några dar, kliandet, svidandet allt sånt har gått över men känns som får mer och mer flyttningar för varje dag, dom är inte klumpiga/gryniga, dom är vita och vattniga, luktar inte mycket bara lite ?otvättat? fast kan ha precis duschat.

    Nån som vet vad det kan vara tänkt boka en tid för att kolla upp det för börjar bli lite rädd. Tror inte jag har en köns sjukdom då jag vart med samma partner och vi båda testade oss i början av förhållandet men man vet aldrig vi har haft det väldigt upp och ner senaste så man vet aldrig om han gått bakom min rygg och gjort nått.

    Tacksam för snabba svar mvh

  • Svar på tråden Hjälp akut!
  • Anonym (O) Trådstartaren
    Thu 19 Aug 2021 09:39
    #1

    Upp

  • Anonym (AB)
    Thu 19 Aug 2021 09:53
    #2
    Anonym (O) skrev 2021-08-19 09:39:09 följande:

    Upp


    Varför ringer du inte din vårdcentral eller sjukvårdsupplysningen, om du nu är så orolig?
  • Anonym (O) Trådstartaren
    Thu 19 Aug 2021 12:13
    #3
    Anonym (AB) skrev 2021-08-19 09:53:07 följande:

    Varför ringer du inte din vårdcentral eller sjukvårdsupplysningen, om du nu är så orolig?


    Ringt dom men bara fått svar att skicka remiss, om skulle få kraftiga smärtor och feber så ska jag åka in akut. Undrar om nån haft samma eller kanske vet vad det är kanske är normalt eller nått man kan lösa själv, så har du inte ett bra svar behöver du inte svara för tro mig vet att det går att ringa till dom :)
Svar på tråden Hjälp akut!