• Anonym (Pung)

    Bra storlek på kuken?

    Tjena min kuk är 15-16 cm lång ungefär 15 cm i omkrets och lite uppåtböjd är det bra eller dåligt?

  • Svar på tråden Bra storlek på kuken?
  • Anonym (Carinata)

    Det är hur du använder kuken och hur du beter dig i övrigt som har betydelse. Kolla i de andra hundratals kukstorlekstrådarna får du se. Du har en normalstor kuk.

  • Anonym (Pung)
    Anonym (Carinata) skrev 2021-08-22 08:12:35 följande:

    Det är hur du använder kuken och hur du beter dig i övrigt som har betydelse. Kolla i de andra hundratals kukstorlekstrådarna får du se. Du har en normalstor kuk.


    Klart den har betydelse!
  • Anonym (Carinata)
    Anonym (Pung) skrev 2021-08-22 08:20:30 följande:

    Klart den har betydelse!


    Men vad är problemet? Du har en normal kuk. Använd den på ett bra sätt tillsammans med resten av din kropp. Sedan föredrar både män och kvinnor olika storlekar på kuk och även pung. Likväl som man föredrar olika storlekar på brösten. Det är helheten och attraktionen som är viktigast. Inte enbart längd och grovlek. För mig skulle din kuk vara perfekt storleksmässigt.
  • Anonym (Man41)
    Anonym (Pung) skrev 2021-08-22 08:04:48 följande:

    Tjena min kuk är 15-16 cm lång ungefär 15 cm i omkrets och lite uppåtböjd är det bra eller dåligt?


    Som med allt annat, det beror på...

    Din kuk är garanterat utmärkt för någon men kass för någon annan....
  • Anonym (Bra storlek)
    Anonym (Pung) skrev 2021-08-22 08:04:48 följande:

    Tjena min kuk är 15-16 cm lång ungefär 15 cm i omkrets och lite uppåtböjd är det bra eller dåligt?


    Perfekt storlek
  • Anonym (1178)

    Att förföra någon med att visa kuken är inte så svårt för den som gillar det. Att förföra med ord och kroppsspråk är betydligt svårare men så härligt när man kan och lyckas

  • StudierKemi
    Anonym (Bra storlek) skrev 2021-08-22 10:53:11 följande:

    Det är du garanterat rätt ensam om


    Så Du tycker att en man som t.ex. är städare, enkel-språkig samt uppblåst, ska vara representant för manssläktet, BARA för att han av en slump föddes med en lång kuk?

    Svaret är nej. Den man som representerar manssläktet är romantisk, intressant, trogen för livet, och gärna högutbildad, samt gärna ödmjuk, osjälvisk kristen. Har mannen istället dessa sistnämnda egenskaper väljer jag honom alla gånger, framför enbart penis-mannen i det första exemplet ovan. Jag är helt säker på att det är jag som har rätt om den här saken.
  • Anonym (Bra storlek)
    StudierKemi skrev 2021-08-22 15:25:15 följande:

    Så Du tycker att en man som t.ex. är städare, enkel-språkig samt uppblåst, ska vara representant för manssläktet, BARA för att han av en slump föddes med en lång kuk?

    Svaret är nej. Den man som representerar manssläktet är romantisk, intressant, trogen för livet, och gärna högutbildad, samt gärna ödmjuk, osjälvisk kristen. Har mannen istället dessa sistnämnda egenskaper väljer jag honom alla gånger, framför enbart penis-mannen i det första exemplet ovan. Jag är helt säker på att det är jag som har rätt om den här saken.


    Du har fel. Det är väl förresten du som har en ?fästman? i Indien som du aldrig ens har träffat?
Svar på tråden Bra storlek på kuken?