• Anonym (Går det?)

    Går det vara tillsammans med en kille med liten kuk?

    Har börjat dejta en kille, vi har skitkul ihop och trivs bra ihop. Hade sex för första gången här för ett tag sen. Och han har liten kuk! Ser så fjantigt ut då han har lite övervikt och så är den lilla snoppen där liksom. Kondomerna är typ för stora och allt är liksom så avtändande. Värt att fortsätta dejta eller ska man ge upp denna kille?

  • Svar på tråden Går det vara tillsammans med en kille med liten kuk?
  • BAAM
    Anonym (Går det?) skrev 2021-08-27 15:52:11 följande:

    Har börjat dejta en kille, vi har skitkul ihop och trivs bra ihop. Hade sex för första gången här för ett tag sen. Och han har liten kuk! Ser så fjantigt ut då han har lite övervikt och så är den lilla snoppen där liksom. Kondomerna är typ för stora och allt är liksom så avtändande. Värt att fortsätta dejta eller ska man ge upp denna kille?


    det bestämmer ju du har ingen annan. något som är nyttigt det är att vända på saker och ting. ställ dig framför en spegel naken och kolla in hur du ser ut 
  • Anonym (Cc)
    Anonym (Går det?) skrev 2021-08-27 15:52:11 följande:

    Har börjat dejta en kille, vi har skitkul ihop och trivs bra ihop. Hade sex för första gången här för ett tag sen. Och han har liten kuk! Ser så fjantigt ut då han har lite övervikt och så är den lilla snoppen där liksom. Kondomerna är typ för stora och allt är liksom så avtändande. Värt att fortsätta dejta eller ska man ge upp denna kille?


    Hur lång är den?
  • Anonym (Går det?)
    Anonym (Cc) skrev 2021-08-27 16:15:18 följande:

    Hur lång är den?


    Vet inte, men den minsta jag varit med bland de killar som

    Jag legat med
  • Anonym (Cc)
    Anonym (Går det?) skrev 2021-08-27 16:25:46 följande:

    Vet inte, men den minsta jag varit med bland de killar som

    Jag legat med


    Längre eller kortare än ditt pek- eller långfinger?
  • Anonym (Går det?)
    Anonym (Cc) skrev 2021-08-27 16:27:35 följande:

    Längre eller kortare än ditt pek- eller långfinger?


    Längre
  • Anonym (Går det?)
    Anonym (Går det?) skrev 2021-08-27 16:29:01 följande:

    Längre


    Men jag har små händer/fingrar
  • Anders 386
    Anonym (Går det?) skrev 2021-08-27 15:52:11 följande:

    .........................
    Ser så fjantigt ut då han har lite övervikt och så är den lilla snoppen där liksom. Kondomerna är typ för stora och allt är liksom så avtändande. Värt att fortsätta dejta eller ska man ge upp denna kille?


    Du har ju själv svarat på frågan. Ingen vill väl ha en partner som är avtändande av vilken orsak det nu kan vara.


  • Anonym (Cc)
    Anonym (Går det?) skrev 2021-08-27 16:29:50 följande:

    Men jag har små händer/fingrar


    Men var det skönt? Eller kände du inget?
  • Anonym (Går det?)
    Anonym (Cc) skrev 2021-08-27 16:37:02 följande:

    Men var det skönt? Eller kände du inget?


    Jag fick orgasm. Men jag vet inte, när jag liksom ska ta på honom därnere så känns det som att ta på ett barn typ.
Svar på tråden Går det vara tillsammans med en kille med liten kuk?