• Anonym (Kaffedraken)

    Vi båda lämnar, hm? Kommer vi fortsätta….

    Hallå på er! Har skrivit här innan, har precis blivit dumpad av en idiot, från ingenstans lägger en kille till mig på Facebook igen, efter att ha tagit bort mig.

    Jag skrev: hur kommer detta sig? Förstår om det finns en anledning.

    Han skrev då: hm nej jag vet inte, är tyvärr upptagen just nu.

    Jag: det var jag också, men så är inte fallet längre tyvärr.

    Då började han skriva vad tråkigt och att han själv har problem med sin tjej, och att han inte vet om det kommer hålla. Han stöttar mig även i detta. Vi är jämngamla och jag är så sugen på honom. Vi skriver absolut inget snuskigt eller om vi ska ses eller så. Men vad tänker ni kring detta? Är det inte märkligt.

    Fuckboy eller ärlig?

  • Svar på tråden Vi båda lämnar, hm? Kommer vi fortsätta….
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (X) skrev 2021-09-05 23:50:52 följande:

    Han vill ha sex.


    Bara? Vi frågar ju varandra om intressen osv.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (S) skrev 2021-09-05 23:52:32 följande:

    Bara? Vi frågar ju varandra om intressen osv.


    Ha ha! Är du så naiv?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (S) skrev 2021-09-05 23:52:32 följande:
    Bara? Vi frågar ju varandra om intressen osv.

    Ja, troligen är det bara sex.


    Det finns män som åker flera mil bara chansen att få sex finns. det finns de som är mästare på att fejka ett intresse för en person bara för att få sex. Och de kan hålla på länge. 


    Fråga rakt ut vad han vill och ta sen bort honom om han fortsätter vela och satsa på en vettig kille istället. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Om du precis blivit dumpad är det inte läge att fundera på en ny relation så snart.
    Ha kul, ha sex om du vill, men onödigt att få den bekräftelsen av ngn som är upptagen.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (S) skrev 2021-09-05 23:40:52 följande:

    Hallå på er! Har skrivit här innan, har precis blivit dumpad av en idiot, från ingenstans lägger en kille till mig på Facebook igen, efter att ha tagit bort mig.

    Jag skrev: hur kommer detta sig? Förstår om det finns en anledning.

    Han skrev då: hm nej jag vet inte, är tyvärr upptagen just nu.

    Jag: det var jag också, men så är inte fallet längre tyvärr.

    Då började han skriva vad tråkigt och att han själv har problem med sin tjej, och att han inte vet om det kommer hålla. Han stöttar mig även i detta. Vi är jämngamla och jag är så sugen på honom. Vi skriver absolut inget snuskigt eller om vi ska ses eller så. Men vad tänker ni kring detta? Är det inte märkligt.

    Fuckboy eller ärlig?


    Klassiker: "buhu jag har problem med min tjej", i samma veva som ni pratar om att du är singel. 
    han hoppas på sex, helt klart 
Svar på tråden Vi båda lämnar, hm? Kommer vi fortsätta….