• LynxxX

    Mellanblödning

    Hej!

    I slutet av 2020 föddes vårt andra barn och har sen en månad tillbaka haft blodblandade, rosa, bruna flytningar och färskt blod från och till. Inte så det fyller tamponger eller stora bindor men jag behöver trosskydd. De luktar inte illa. Jag har inte ont. Har mensvärk ibland. Upplever det som att det kommer igång vid promenader?

    Innan graviditeten med andra barnet var vi med om en missed abortion i v16 i början av 2020 . Hann få mens en gång innan vi blev gravida igen. Kunde inte amma så första mensen kom några månader efter förlossningen och har varit lite annorlunda varje gång.

    Nån gång blödde jag lite, andra gången rikligt samt nån gång i 2 veckor. Väldigt oregelbundet och oberäkneligt. Kan detta vara kroppen som försöker återställas? Käkar inga preventivmedel.

    Har gjort cellprov tidigare utan förändring. Bör få en kallelse nu under september om systemen fungerar som de ska.

    Googlade på symptomen och det ångrar jag..

    Jag vill inte överbelasta vården än. Så tänkte kolla om det finns någon här som känner igen sig.

  • Svar på tråden Mellanblödning
  • LynxxX

    Glömde lägga till att jag varit sjukskriven pga utmattningssyndrom sen mitten av 2020.. Allt på en gång.

Svar på tråden Mellanblödning