• Anonym (Ts)
    Tue 7 Sep 2021 03:55
    605 visningar
    7 svar
    7
    605

    Positivt eller negativt gravtest

    Har jag blivit knäpp och desperat eller kan någon annan se ett väldigt svagt streck på detta test?

  • Svar på tråden Positivt eller negativt gravtest
  • Tue 7 Sep 2021 06:09
    #1

    Nej det syns ett svagt streck :)

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Tue 7 Sep 2021 06:19
    #2
    Ann Lis skrev 2021-09-07 06:09:18 följande:

    Nej det syns ett svagt streck :)


    Tack. Håller tummarna då. Är fortfarande för bim så tar inte ut något i förskott
  • Tue 7 Sep 2021 11:43
    #3

    Det ser ut som ett svagt streck!

    Jag fick också ett sådant för några månader sedan och sedan kom min mens. Det kanske låter så taskigt att jag skriver det men jag menar verkligen inget illa.

    En vill ju helst bara säga grattis och bara så positiv nu men jag var så ledsen när min mens kom så jag vill tipsa om digitala test istället.

    Sedan detta inträffade så tar jag bara digitala test, det finns ju bara två svar på dem så då slipper en tveka.

    Men jag har nog läst varenda tråd som finns om otydliga gravidetstest så ditt test kan lika gärna vara svagt positivt.

    Testa med digitalt de är så himla tydliga och det är skönt att slippa tvivel! Eftersom de är lite dyrare så är det dessutom lättare att hålla sig från att testa massor och sväva mellan hopp och förtvivlan med billigare stickor.

    Hoppa verkligen du har ett litet gryn i magen.

    Lycka till <3

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Tue 7 Sep 2021 16:49
    #4
    Ofelia1993 skrev 2021-09-07 11:43:54 följande:

    Det ser ut som ett svagt streck!

    Jag fick också ett sådant för några månader sedan och sedan kom min mens. Det kanske låter så taskigt att jag skriver det men jag menar verkligen inget illa.

    En vill ju helst bara säga grattis och bara så positiv nu men jag var så ledsen när min mens kom så jag vill tipsa om digitala test istället.

    Sedan detta inträffade så tar jag bara digitala test, det finns ju bara två svar på dem så då slipper en tveka.

    Men jag har nog läst varenda tråd som finns om otydliga gravidetstest så ditt test kan lika gärna vara svagt positivt.

    Testa med digitalt de är så himla tydliga och det är skönt att slippa tvivel! Eftersom de är lite dyrare så är det dessutom lättare att hålla sig från att testa massor och sväva mellan hopp och förtvivlan med billigare stickor.

    Hoppa verkligen du har ett litet gryn i magen.

    Lycka till <3


    Jag tar inte alls illa upp och ät helt med på det du skriver (jag tar inte testet som positivt utan snarare ett hopp om att det finns chans att det kommer vara det senare).

    De digitala resterna går väl inte att testa tidigt med?

    Du kan absolut ha varit gravid den gången du fick din mens men helt enkelt fått ett tidigt missfall (sammanfallande med när din mens skulle komma)
  • Tue 7 Sep 2021 16:56
    #5

    Oj det har jag inte tänkt på.

    Men du har ju så rätt. Så kanske det var. Jag är inte så himla påläst på detta tyvärr.

    Jag ser som sagt ett streck på ditt iallfall!

    Det finns ett om du googlar på clearblue tidigt digitalt graviditetstest. :)

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Tue 7 Sep 2021 18:29
    #6
    Ofelia1993 skrev 2021-09-07 16:56:25 följande:

    Oj det har jag inte tänkt på.

    Men du har ju så rätt. Så kanske det var. Jag är inte så himla påläst på detta tyvärr.

    Jag ser som sagt ett streck på ditt iallfall!

    Det finns ett om du googlar på clearblue tidigt digitalt graviditetstest. :)


    Tack. Det testet hade jag faktiskt inte sett.

    Jag är helt klart gravid. Nytt testa tidigt positivt nu på em och även RFSU vanliga gav utslag (2 dagar före bim)
  • Wed 8 Sep 2021 00:59
    #7

    Men GRATTIS!!!!!

    Så underbart att höra. Då kan du ignorera mitt dumma tips om digitala test och njuta av ditt plus. Menade absolut inte att låta negativ tidigare jag ville bara dela med mig av något som gjort det enklare för mig att sluta överanalysera streck som jag blir osäker på ens finns eller inte. Men ditt fanns ju där. Så roligt!

    Jag ska ha mens imorgon så väntar med spänning på om den dyker upp och ska försöka hålla mig till digitalt även om jag blev sugen på att testa samma test som dig nu när jag läst detta :D

Svar på tråden Positivt eller negativt gravtest