• Anonym (Exkex­et)
    Wed 8 Sep 2021 20:22
    9136 visningar
    389 svar
    +6
    389
    9136

    Hämden är ljuv…

    ? eller är den. Tja, vi får väl se?

    Har varit tillsammans med en kille i 4 år. Vi är båda 40 plus och har barn från tidigare äktenskap. Vi bor i olika städer lite drygt 15 mil ifrån varandra. Barnen är anledningen till varför vi är särbos. Vi var båda överens om att vänta med att flytta ihop tills sista barnet gått ut gymnasiet, vilket är nästa vår. Ett år in i förhållandet friade han och vi förlovade oss. Bröllopet var planerat nästa sommar. Vi har träffats nästan alla helger och ledigheter och rest ganska mycket tillsammans. Varje kväll när vi inte är tillsammans har avslutas med långa telefonsamtal där han bedyrar att jag är kvinnan i hans liv.

    Upptäckte för ett halvår sedan att det funnits två andra han haft förhållande med under tiden. Blev misstänksam och gjorde det oförlåtliga att snoka i hans telefon. En har han träffat sporadiskt under i princip hela tiden och haft sex med. Finns många bilder på henne naken i hans telefon med tillhörande snuskiga mess. Den andra har han haft några månaders förhållande med vid sidan av. Med henne har han gjort en weekendresa och träffat hennes barn! Sen gjorde han plötsligt slut. men har nu börjat texta med henne igen. Ingen av dom här två har vetat om varandra eller mej såklart.

    Av någon sjuk anledning är han kompis med båda dessa tjejer på fb inklusive mej. Jag är inte personen kollar på fb mer än typ en gång i halvåret och jag skriver aldrig något. Dom här två tjejerna har gillat det mesta han lagt ut så jag vet att dom kollar. Nu har han lagt upp en bild på sej själv från vår semesterresa förra sommaren. Jag tog bilden. Jag vet nu efter att ha läst allt att han textat till dom här tjejerna att han har sagt att han rest helt ensam, både denna resa och alla andra resor vi gjort tillsammans. Den här bilden har han dessutom skickat till båda under tiden vi var på semester. Han har skrivit att det är lite trist att vara själv och önskar att dom varit där. Sjuke jävel?

    Så vad gjorde jag. Skrev min första kommentar på hans fb. Skrev typ. 1 år sedan. En av alla våra kärleksresor under våra 4 år som förlovade. Ps den där blicken, beror det på att hon som håller i kameran är i klädd bikini.. följt av flirtande emojis och röda hjärtan. Flera av hans kompisar har kommenterat bilden. Kommentarer om hur fina vi är ihop och hintar om att dom ser fram emot bröllopet nästa år står under.

    Glädjer mej åt att dom bägge kommer att få veta, men mest av hur han våndas. Han trodde aldrig att jag skulle skriva något. Har inte gjort det innan.

  • Svar på tråden Hämden är ljuv…
  • Anonym (K)
    Wed 8 Sep 2021 20:25
    #1
    +1

    Hahaha fyyyy fasen så jäkla bra! :D Men jag hoppas så klart att du också har vett om att dumpa idioten.

  • Wed 8 Sep 2021 20:29
    #2

    Har han sagt något?
    Hört av sig till dig?

    De andra kvinnorna?

    Fy fan så bra gjort!!

  • Anonym (D)
    Wed 8 Sep 2021 20:32
    #3

    Haha men ursäkta han verkar ju inte speciellt smart. Att lägga ut den bilden om man inte vill bli påkommen med alla sina parallella relationer.

    Har han reagerat ännu på din kommentar?

  • Miss Skywal­ker
    Wed 8 Sep 2021 20:33
    #4

    Så vad hände?

  • Anonym (cc)
    Wed 8 Sep 2021 20:49
    #5

    vill höra fortsättningen på detta :D

  • Anonym (Exkex­et) Trådstartaren
    Wed 8 Sep 2021 21:10
    #6

    Klart jag kommer dumpa honom. Sista halvåret har gått åt till att först bli chockad och tro att det där kan ju inte stämma? tills att gå igenom allt som fanns för att verkligen banka in vilket pucko han är. Får väl erkänna att jag hade lite svårt i början för det trots bevisen.

  • Anonym (K)
    Wed 8 Sep 2021 21:12
    #7

    Måste ha kommit som en chock.... Så du letar lägenhet och får "alla ankor på en rad" nu då mao? Bra att förebereda ordentligt.

  • Anonym (Exkex­et) Trådstartaren
    Wed 8 Sep 2021 21:17
    #8

    Det har inte hänt så mycket än. Inlägget är kvar. Hans pappa har skrivit en fin kommentar om oss och hans bror har kommenterat med röda hjärtan.

    Tror inte han varit inne på fb, han är inte det varje dag. Desto bättre för mej om det ligger kvar. Har en känsla av att det kommer försvinna. Funderar på om någon av hans kompisar vet. Jag tror inte det, men f-n vet?

  • Anonym (Heja dig)
    Wed 8 Sep 2021 21:17
    #9

    Ha ha! Klockrent TS! Skulle vilja höra mer om hur dendär svikaren får det straff han förtjänar!

  • Anonym (Heja dig)
    Wed 8 Sep 2021 21:19
    #10

    Tänk om du skulle kontakta hans andra damer och prata med dem?

Svar på tråden Hämden är ljuv…