• Anonym (Någon man mer en jag som vill testa runka av en man i smyg)

    Smyg bs

    Hej där. Jag är en man som senaste tiden vill testa runka en kuk. Finns det fler här som är sugna på det? Har någon testar det och vad tyckte ni

  • Svar på tråden Smyg bs
  • Lejon10
    Anonym (Någon man mer en jag som vill testa runka av en man i smyg) skrev 2021-09-10 21:47:52 följande:

    Hej där. Jag är en man som senaste tiden vill testa runka en kuk. Finns det fler här som är sugna på det? Har någon testar det och vad tyckte ni


    Sugit kuk en gång vill prova igen
  • AMPEG

    Det är skönt att röra och/eller suga en annan. Sin egen kan man ju röra när man vill men gymnastiskt svårt att säga sig själv. Tyvärr, för det skulle jag verkligen vilja. Det ser ju så skönt,sexigt och gott ut att säga så ja, man vill gärna göra det själv också.

    Spruta sperma i handen, på sig kan man varje gång man onanerar, men att ringa en annan hård och se denne spruta är sexigt.

  • Anonym (Conny L)

    Jag är binyfiken. Fantiserat i sexchatt med en man om att vi träffas på ett hotellrum och tittar på porrfilm. Var och en runkar själv, sen börjar vi runka åt varann, suger varann. Galet upphetsande, även om jag inte tänder på män annars. 

  • Pellep123

    Hej. Jag ser mig som straight och gillar inte att röra andra män. Men tycker det är enormt upphetsande att vara naken och bli runkad av en påklädd man. ????

  • Anonym (Vanligt)

    Det är vanligt att fantisera om det..jag skulle gilla att suga kuk med en annan man.

    Kvinna

  • Anonym (Mannen78)

    Det hade varit mysigt. Att få smeka och sedan få smaka.

  • Anonym (Mannen78)

    Det hade varit mysigt. Att få smeka och sedan få smaka.

  • Limpo

    Skulle vara spännande träffa ett par och bli instruerad av kvinnan hur man ska suga och runka hennes man.

  • Kippo80

    Är man och skulle absolut vilja testa och fantiserat om hur det är att hålla någon annans i handen.

  • Anonym (Sugaren)

    Jag är smått besatt av kukar. Att få suga dem till sprut är något av ett beroende. Jag är inte särskilt intresserad av män i övrigt, men fina kukar fångar mitt intresse direkt.
    Jag har träffat många killar som ser sig som straighta men som låter mig suga deras kukar. 

    Något jag inte provat än är att suga en man medans hans kvinna tittar på.
    En fantasi jag funderat en del på är att börja suga en man och sedan bli "påkommen" av kvinnan, lite av ett rollspel.

    Jag har träffat flera tjejer som säger sig skulle tycka det var häftigt att få se två killar ha sex, men jag har aldrig upplevt det irl.

  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-10-20 09:09:13 följande:

    Jag är smått besatt av kukar. Att få suga dem till sprut är något av ett beroende. Jag är inte särskilt intresserad av män i övrigt, men fina kukar fångar mitt intresse direkt.

    Jag har träffat många killar som ser sig som straighta men som låter mig suga deras kukar. 

    Något jag inte provat än är att suga en man medans hans kvinna tittar på.

    En fantasi jag funderat en del på är att börja suga en man och sedan bli "påkommen" av kvinnan, lite av ett rollspel.

    Jag har träffat flera tjejer som säger sig skulle tycka det var häftigt att få se två killar ha sex, men jag har aldrig upplevt det irl.


    Jag vill uppleva det.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Vanligt) skrev 2021-10-20 11:23:39 följande:

    Jag vill uppleva det.


    Vad fint att det finns flera som gillar att dela :)
  • Jonnynilsson

    Jo lite binyfiken är vi nog rätt många som är. Tyvärr stannar det alltid i fantasier.

  • Anonym (Sugaren)
    Jonnynilsson skrev 2021-10-20 13:10:16 följande:

    Jo lite binyfiken är vi nog rätt många som är. Tyvärr stannar det alltid i fantasier.


    Varför inte våga testa?
  • Jonnynilsson
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-10-20 13:12:39 följande:
    Varför inte våga testa?
    Jag är gift och skulle aldrig vara otrogen mot min fantastiska fru. Så därför förblir det en fantasi.
  • Anonym (Sugen!)

    Har ingen erfarenhet med en man, men är vansinnigt sugen på en tre eller fyrkant där alla leker med alla. Men då ska min sambo vara med.

    Vill ligga i 69:an samtidigt som sambon blir tagen bakifrån.

    Ser mig dock som straight.

Svar på tråden Smyg bs