• Anonym (Nyfiken)

    Trekant eller sex med frun när jag tittar på.

    Hej.

    Ja som många andra män tänder på tanken att se min fru har sex med en annan mN där jag på när hon njuter. Jag skiljer mellan sex och känslor och ser det som kärlek att låta sin partner njuta.

    Min fru älskar sex och oftast kåt. Hon säger att få känslor efter sex. och att oftast får hon starka känslor efter att hon haft sex med någon. Hon sa att hon vill gärna ha andra män i sängen men att hon är rädd att få känslor till någon annan då hon förknippar sex med känslor.

    Ja vet inte hur jag ska göra. Jag är så rädd att förlora henne då hon har redan varnat att hon funkar så.

    Vad känner ni alla par som delat sitt sexliv med andra? förstår det förhållandet? Blev ni kära i andra ?

    kan kvinnor skilja mellan sex och känslor på samma sätt som oss män?

  • Svar på tråden Trekant eller sex med frun när jag tittar på.
  • Anonym (utre)

    Det är inte en bra idé det där. Funkar aldrig, och de som det faktiskt fungerar för så är det psykologiska aspekter som gör att de hanterar det. 

    Om hon kopplar kärlek och sex, skall ni ju absolut inte hålla på med sådant. Vad är det som triggar dig i det hela. Vad är spänningen för dig att du "säljer" din fruga för att få titta på. Skumt är vad det är. 

  • Anonym (Man)

    Kan hon inte skilja på sex och kärlek är ni ute på djupt vatten. Tänker att det ändå går att samordna men att det är att sätta tydliga regler för hur en träff ska gå till.

    Som utre skriver så har även jag en fantasi om att se min sambo ligga med någon annan men till skillnad att min tjej kan skilja på sex och kärlek, vi har inte gjort det än men hon kan ha sex med någon bara för sexets skull och att hon kommer inte bli kär i mannen bara därför. Sen finns väl alltid risken att hon skulle kunna bli kär men den risken finns även på ICA eller på gymmet tänker jag. Vi kommer sätta tydliga regler kring hur en träff kommer gå till och det är bara en fråga om när inte om det sker.

Svar på tråden Trekant eller sex med frun när jag tittar på.