• Anonym (Nyfiken)

    Trekant eller sex med frun när jag tittar på.

    Hej.

    Ja som många andra män tänder på tanken att se min fru har sex med en annan mN där jag på när hon njuter. Jag skiljer mellan sex och känslor och ser det som kärlek att låta sin partner njuta.

    Min fru älskar sex och oftast kåt. Hon säger att få känslor efter sex. och att oftast får hon starka känslor efter att hon haft sex med någon. Hon sa att hon vill gärna ha andra män i sängen men att hon är rädd att få känslor till någon annan då hon förknippar sex med känslor.

    Ja vet inte hur jag ska göra. Jag är så rädd att förlora henne då hon har redan varnat att hon funkar så.

    Vad känner ni alla par som delat sitt sexliv med andra? förstår det förhållandet? Blev ni kära i andra ?

    kan kvinnor skilja mellan sex och känslor på samma sätt som oss män?

  • Svar på tråden Trekant eller sex med frun när jag tittar på.
  • Tukt

    Klart kvinnor kan skilja på känslor och sex, precis som men också kan få känslor av sex.
    Men kan se två saker här. Det ena är väl att det kanske beror lite på vilken typ av sex man har. Det andra är nog att du måste bestämma dig för om du vill chansa eller inte.
    Av egen erfarenhet och det som avhandlats i en trillion trådar här på Familjeliv så är det ofta rätt mycket som händer i relationen när man gör sådant där. Både bra och dåliga saker. Få tycks gå förbi det som att det bara var en "kul grej".

  • Anonym (Man)

    Intressant frågeställning, jag följer tråden och hoppas på en bra diskussion.

  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Tukt skrev 2021-09-12 08:10:18 följande:

    Klart kvinnor kan skilja på känslor och sex, precis som men också kan få känslor av sex.
    Men kan se två saker här. Det ena är väl att det kanske beror lite på vilken typ av sex man har. Det andra är nog att du måste bestämma dig för om du vill chansa eller inte.
    Av egen erfarenhet och det som avhandlats i en trillion trådar här på Familjeliv så är det ofta rätt mycket som händer i relationen när man gör sådant där. Både bra och dåliga saker. Få tycks gå förbi det som att det bara var en "kul grej".


    Du har säkert redan skrivit om det, men vore intressant att höra om dina egna erfarenheter avseende detta. Vad har varit bra och vad har varit dåligt?

    Jag och min man fantiserar mycket om detta, och min man vill att vi gör mer än fantiserar
  • Sexlicens
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-09-12 09:00:50 följande:

    Du har säkert redan skrivit om det, men vore intressant att höra om dina egna erfarenheter avseende detta. Vad har varit bra och vad har varit dåligt?

    Jag och min man fantiserar mycket om detta, och min man vill att vi gör mer än fantiserar


    Jag och min fd fru valde att förverkliga våra tankar om att hon skulle bli hotwife.

    Gjorde alla förberedelser tillsammans, innan hon åkte iväg till sin älskare. När hon var iväg skickade hon bilder på deras förehavanden till mig, vilket jag uppskattade.

    När hon kom hem på natten pratade vi om vad hon upplevt.

    Fungerade kanon för oss, då hon enbart sökte spänning och ny k*k.

    Jag var nöjd över spänningen och det förbjudna.
  • Tecum
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-12 06:00:29 följande:
    Hej.

    Ja som många andra män tänder på tanken att se min fru har sex med en annan mN där jag på när hon njuter. Jag skiljer mellan sex och känslor och ser det som kärlek att låta sin partner njuta.

    Min fru älskar sex och oftast kåt. Hon säger att få känslor efter sex. och att oftast får hon starka känslor efter att hon haft sex med någon. Hon sa att hon vill gärna ha andra män i sängen men att hon är rädd att få känslor till någon annan då hon förknippar sex med känslor.

    Ja vet inte hur jag ska göra. Jag är så rädd att förlora henne då hon har redan varnat att hon funkar så.

    Vad känner ni alla par som delat sitt sexliv med andra? förstår det förhållandet? Blev ni kära i andra ?

    kan kvinnor skilja mellan sex och känslor på samma sätt som oss män?
    Eftersom din kvinna är så tydlig med att hon lätt får känslor för den hon har sex med bör ni undvika såna lekar. Hon antyder indirekt att hon kommer att lämna dig om hon får ha sex med andra, så uppfattar jag det. Trekanter är till för personer med god självkontroll, eller kvinnor med god självkontroll snarare.
  • linani

    Ja kvinnor kan skilja på sex och känslor. Däremot säger just DIN kvinna att hon inte kan göra det, så då får ni utgå från den situationen.

    Några tips:

    - Träffa inte samma man flera gånger.

    - Du sköter all kontakt med mannen, ev kan ni göra det tillsammans - men hon har ingen kontakt på egen hand.

    - Var öppna i er kommunikation, din partner berättar direkt om ev känslor som uppstår och vad hon tänker på, så du inte behöver oroa dig.

    Sen ärligt, bara för att lite känslor uppstår behöver hon inte agera på dom. Det spelar inte så stor roll om hon blir tillfälligt förtjust i en annan man så länge hon är trogen dig.

  • Anonym (jury)

    Att skilja känslor från sex är ju inte något man gör med sitt intellekt utan i mångt och mycket något som styrs av hormoner. I det här fallet hormonet oxytocin som speciellt kvinnor utsöndrar efter sex, i naturen för att knyta känslomässiga band med den man som befruktat henne.

    Eftersom din frun tydligt säger att hon är medveten om att hon får känslor för den man hon har sex med, verkar det närmast som en disclaimer där hon frånskriver sig ansvaret för om detta skulle inträffa. Kanske bäst att låta bli när varken du eller hon är så trygga vid situationen.

  • Anonym (Man)

    Håller med flera skribenter hör, din fru säger att hon lätt får känslor vid sex och detta bör ni fundera på innan ni går vidare och och hon har sex med någon annan.

    Om du är med och ni gör detta tillsammans, och att du kanske är den som har mest kontakt med mannen och att det är typ en träff och inget mera med varje man som gäller. Att ha en regelbunden man som knullar henne är ju mera riskabelt. Utan moraliska tankar så kanske ni även ska leta efter en man som är i ett förhållande som kanske också har tillåtelse att luffa med andra men inte nödvändigtvis. Om han efter en träff åker hem till fru och barn kanske det är lättare för din fru att släppa honom i tanken? Sedan är väl ert sex efteråt lika viktigt och att du får knulla tillbaka henne och bekräfta henne som den kvinna du älskar. Lycka till!

  • Jimmy 66

    Jag har bara positiva erfarenheter av en extra man , I mitt första långa seriösa förhållande ville vi båda ha en extra man med . Hon kunde skilja på sexet o kärleken . O jag njöt av o få se henne njuta , hon träffade aldrig någon utan mig med , de tror jag är de bästa ,att man gör det tillsammans . Vi planerade skrev annons drömde o fantiserade tillsammans ,bara det var spännande o upphetsande . Hon fick uppleva välutrustade män , jag fick vara med o se henne njuta . Om ni planerar o göra det här så tala igenom det noga ,vad vill ni båda ha ut av det, o gör inget utan att båda är med i leken .

  • Tukt
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-09-12 09:00:50 följande:
    Du har säkert redan skrivit om det, men vore intressant att höra om dina egna erfarenheter avseende detta. Vad har varit bra och vad har varit dåligt?

    Jag och min man fantiserar mycket om detta, och min man vill att vi gör mer än fantiserar
    Mycket av det jag har erfarenhet av, personligen eller via andra bottnar ofta i dominans. 
    Många här inne hävdar att det finns andra aspekter  som att man "tycker om se sin fru njuta". Och den genuina känslan finns också såklart.
    Men när du lämnar den trygga, enkla vaniljsexen i den äktenskapliga sängen så ger man sig ofta inte bara ut i sex, utan minst lika mycket psykologi. Och det är där det kan knaka. Många är inte medvetna varför de tänder på saker, och det är där det lätt går snett när det realiseras.
    Och till skillnad från ett vanligt samlag där man liksom går in och ur det tillsammans, så kommer en sådan erfarenhet som TS pratar om, få parterna att ta ett kliv i motsatt riktning.
    Det var egentligen inte svar på din fråga... men lite svårt och luddigt vara konkret också. Samt hyggligt personligt.
Svar på tråden Trekant eller sex med frun när jag tittar på.