• Anonym (Handi­kappad­)
    Sun 12 Sep 2021 23:53
    45189 visningar
    101 svar
    101
    45189

    Fler välutrustade med svårigheter

    Jag undrar om det någon grupp för välutrustade eller något där man kan få lite råd o stöd av andra med egen erfarenhet om besvären det kan medföra , fysiska problem och även hur man löser sex med sin partner. Behandlingar eller annat osv.

  • Svar på tråden Fler välutrustade med svårigheter
  • Anonym (2an)
    Fri 26 Nov 2021 05:18
    #31

    Inte fel att på egen hand träna med dildo. Tex att ha dildo i sig och sen en body som håller kvar den inne och sen upp o röra dej, städa i minst en timme för att normalisera uttöjningen. Suveränt framförallt för anal träning.

  • Anonym (2 ggr eller altern­ativ till penetr­ation)
    Fri 26 Nov 2021 06:51
    #32

    Min make har en väldigt stor penis. Om vi någon gång slutar älska varandra borde han börja med porr.

    Vi kan inte ha normal sex, för den är inte bara stor den blir också alldeles för hård. Så när vi haft sex normalt (för att bli gravid) så har han först kommit och sedan fått erektion igen.

    Andra gången han får erektion om det är tätt inpå så blir den lika stor men liksom inte så hård och då fungerar det. Annars har vi sex utan penetration.

    I porr verkar de kvinnliga aktriserna kunna ha sex med män med så stora penisar utan problem, det är oh, oh yeah, big dick men jag är inte porraktris så det är mer aj, aj som fan, det här funkar inte trots att han är väldigt försiktig.

  • Anonym (Handi­kappad­) Trådstartaren
    Sat 27 Nov 2021 00:56
    #33
    Anonym (2an) skrev 2021-11-26 05:18:07 följande:

    Inte fel att på egen hand träna med dildo. Tex att ha dildo i sig och sen en body som håller kvar den inne och sen upp o röra dej, städa i minst en timme för att normalisera uttöjningen. Suveränt framförallt för anal träning.


    Det är ju kanske mer tips för henne och imte mig men jag kanske föreslår det om 100 år när det inte känns pinsamt
  • Anonym (Handi­kappad­) Trådstartaren
    Sat 27 Nov 2021 01:09
    #34
    Anonym (2 ggr eller alternativ till penetration) skrev 2021-11-26 06:51:17 följande:

    Min make har en väldigt stor penis. Om vi någon gång slutar älska varandra borde han börja med porr.

    Vi kan inte ha normal sex, för den är inte bara stor den blir också alldeles för hård. Så när vi haft sex normalt (för att bli gravid) så har han först kommit och sedan fått erektion igen.

    Andra gången han får erektion om det är tätt inpå så blir den lika stor men liksom inte så hård och då fungerar det. Annars har vi sex utan penetration.

    I porr verkar de kvinnliga aktriserna kunna ha sex med män med så stora penisar utan problem, det är oh, oh yeah, big dick men jag är inte porraktris så det är mer aj, aj som fan, det här funkar inte trots att han är väldigt försiktig.


    Jag blir sällan väldigt hård men tjejer får ändå så pass ont att de inte vill eller så går det bara inte. De rnda gånger jag blivit riktigt hård är med min nuvarande och det funkar inte alls. Så där kanske jag har tur att inte bli så hård. Vad är jobbigast för dig och vad skulle du vilja han gjorde annirlunda. Vad får det att funka för er
  • Anonym (Sizea­)
    Sat 27 Nov 2021 02:33
    #35
    Anonym (Handikappad) skrev 2021-09-12 23:53:36 följande:

    Jag undrar om det någon grupp för välutrustade eller något där man kan få lite råd o stöd av andra med egen erfarenhet om besvären det kan medföra , fysiska problem och även hur man löser sex med sin partner. Behandlingar eller annat osv.


    Men just hur stor är du då? Och bred?

    Varit med stora, som gått bra efter mycket mycket uppvärmning
  • Anonym (2:an)
    Sun 28 Nov 2021 11:04
    #36
    Anonym (Sizea) skrev 2021-11-27 02:33:59 följande:
    Men just hur stor är du då? Och bred?

    Varit med stora, som gått bra efter mycket mycket uppvärmning
    funkade det i alla hål? grattis isf
  • Anonym (hårdh­eten)
    Sun 28 Nov 2021 12:49
    #37
    Anonym (Handikappad) skrev 2021-11-27 01:09:39 följande:
    Jag blir sällan väldigt hård men tjejer får ändå så pass ont att de inte vill eller så går det bara inte. De rnda gånger jag blivit riktigt hård är med min nuvarande och det funkar inte alls. Så där kanske jag har tur att inte bli så hård. Vad är jobbigast för dig och vad skulle du vilja han gjorde annirlunda. Vad får det att funka för er
    Det här med hårdheten tror jag snarare är en mental grej hos dig, då du verkar vara mån om tjejens njutning och analyserar och så blir det en ond cirkel och då får nån form av mental blockering. Men att vara mån om tjejen och analysera är egentligen = goda egenskaper, de har bara slagit över. 

    Tycker inte du ska skriva på en dejting-site att du har stor, låter konstigt. Utan acceptera bara att just du behöver skynda långsamt i en sexuell relation. Någon gång kommer du hitta den rätta som du kan vara mentalt avslappnad med. Jag tror på acceptans.  

    Du vet ju tydligen vad som funkar - att hon gör saker för dig först och sen är det hennes tur (eller vice versa). 
  • Anonym (2 ggr eller altern­ativ till penetr­ation)
    Sun 28 Nov 2021 17:25
    #38
    Anonym (Handikappad) skrev 2021-11-27 01:09:39 följande:

    Jag blir sällan väldigt hård men tjejer får ändå så pass ont att de inte vill eller så går det bara inte. De rnda gånger jag blivit riktigt hård är med min nuvarande och det funkar inte alls. Så där kanske jag har tur att inte bli så hård. Vad är jobbigast för dig och vad skulle du vilja han gjorde annirlunda. Vad får det att funka för er


    Det som fungerar är att han kommer och sedan kanske 10-15 minuter efter det så har vi samlag. Då får han inte ett lika hårt stånd och även om den är lika stor känns det inte som att bli penetrerad av en lyktstolpe längre utan mer följsam.

    Vad han kan göra annorlunda vet jag inte, han är helt underbar och försöker så gott han kan.
  • Anonym (Handi­kappad­) Trådstartaren
    Sun 28 Nov 2021 21:51
    #39
    Anonym (Sizea) skrev 2021-11-27 02:33:59 följande:

    Men just hur stor är du då? Och bred?

    Varit med stora, som gått bra efter mycket mycket uppvärmning


    Längden spelar väl ingen roll egentligen man kör ju inte in hrla direkt. Men den är runt 37 lång. Omkrets == 22.5 cm typ 7 cm bred . Det är där jag hat syörst problem för den är så bred direktcbakpm ollonet och sen hela vägrn in . Idet brukar typ bli tvärstopp när ollonet kommit in.
  • Anonym (WTF)
    Sun 28 Nov 2021 22:00
    #40

    Hat vi gjort lumpen/kadettskolan tillsammans - eller finns det fler med jättedasar
    Var väl typ 30 cm och han hade aldrig fått knulla....

Svar på tråden Fler välutrustade med svårigheter