• Anonym (Onani­sten)
    Thu 16 Sep 2021 09:52
    341 visningar
    4 svar
    4
    341

    Män, använder ni potenspiller när ni runkar fast det inte behövs?

    Är jag ensam om detta?. Är pensionär och tar ofta ett halvt piller när jag runkar. Jag får stånd ändå men det är så skönt med en stenhård kuk precis som i ungdomens dagar. Dessutom återhämtar sig kuken mycket snabbare efter utlösning.   Efter en timme kan jag bli hård igen. Utan piller händer inget mer den dagen.  Ska jag knulla med min partner tar jag ett helt piller (100 mg).  Potenspiller är guds gåva till mannen

  • Svar på tråden Män, använder ni potenspiller när ni runkar fast det inte behövs?
  • Anonym (Onani­sten) Trådstartaren
    Thu 16 Sep 2021 20:44
    #1

    Puff

  • Anonym (Anony­m)
    Fri 17 Sep 2021 06:36
    #2

    Nej jag tar enbart piller vid sex med någon annan än mig själv.

  • Anonym (Bert)
    Fri 17 Sep 2021 11:26
    #3

    Jag gör sammaledes. Jag har ett bra sexliv med min fru, och så har jag ett litet sexliv med mig själv. Planerar det, arrangerar det lite mysigt och diskret, tar ett halvt piller, sexchattar eller tittar på porrfilm. Skönt att vara sig själv för en stund, som det heter i ölreklamen.

  • Anonym (Onani­sten) Trådstartaren
    Sat 18 Sep 2021 18:10
    #4
    Anonym (Bert) skrev 2021-09-17 11:26:51 följande:

    Jag gör sammaledes. Jag har ett bra sexliv med min fru, och så har jag ett litet sexliv med mig själv. Planerar det, arrangerar det lite mysigt och diskret, tar ett halvt piller, sexchattar eller tittar på porrfilm. Skönt att vara sig själv för en stund, som det heter i ölreklamen.


    Kul att veta att det är fler män som njuter på detta viset. 
Svar på tråden Män, använder ni potenspiller när ni runkar fast det inte behövs?