• Anonym (Pär)

    Chansa?

    Vi tar det kort. Betydligt yngre och gift kvinna är övertrevlig mot mig och vad vet jag? Hon kanske är så mot alla.

    Strunt samma var vi träffats, hade du vågar fråga henne om att ses?

  • Svar på tråden Chansa?
  • Anonym (Nej)

    Nej det hade jag inte gjort.

    Frågar du en gift betydligt yngre kvinna om en dejt så gör du bort dig totalt.

    Vissa är väldigt trevliga mot andra människor, det betyder inte att de vill begå otrohet med dem.

  • Anonym (Pär)
    Anonym (Nej) skrev 2021-09-17 19:06:29 följande:

    Nej det hade jag inte gjort.

    Frågar du en gift betydligt yngre kvinna om en dejt så gör du bort dig totalt.

    Vissa är väldigt trevliga mot andra människor, det betyder inte att de vill begå otrohet med dem.


    Ja, såklart det finsn de som ofta är övertrevliga. Men tänk om jag går miste om något?
  • Anonym (Öh)

    Öh, nej! Hon är yngre och dessutom gift, så nej om du inte vill bli uppfattad som gubbslem.

  • Anonym (qqq)
    Anonym (Pär) skrev 2021-09-17 18:51:08 följande:

    Vi tar det kort. Betydligt yngre och gift kvinna är övertrevlig mot mig och vad vet jag? Hon kanske är så mot alla.

    Strunt samma var vi träffats, hade du vågar fråga henne om att ses?


    Nej inte om hon är gift. 
  • Anonym (qqq)

    Det enda är om hon själv frågar dig, men du ska inte fråga. 

  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Pär) skrev 2021-09-17 19:12:55 följande:
    Ja, såklart det finsn de som ofta är övertrevliga. Men tänk om jag går miste om något?
    Vad skulle du gå miste om? 
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Öh) skrev 2021-09-17 19:16:36 följande:

    Öh, nej! Hon är yngre och dessutom gift, så nej om du inte vill bli uppfattad som gubbslem.


    Är charmprins, inget gubbslem.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Pär) skrev 2021-09-17 19:21:46 följande:
    Är charmprins, inget gubbslem.
    Då har du väl inga problem att skaffa dig en egen kvinna, istället för att ta någon annans?
  • Anonym (Trött)

    Jo men kör. Lite uppvaktning och uppmärksamhet behöver alla . Är du upptagen eller Singel? Som du säger, bättre att chansa om risken är värd det. Hon kanske är för feg men visar intresse på sitt sätt.

  • Anonym (Pär)
    Anonym (Trött) skrev 2021-11-30 19:10:21 följande:

    Hur gick det?


    Jodå, det knullar och går. Bokstavligen talat (obs! ironi).

    Nej, inte hänt något och har inte sett henne på ett tag.
  • Anonym (Trött)

    Ah vad synd. Hoppas du träffar någon annan snart då

Svar på tråden Chansa?