• Anonym (Ooops)

    Dotter hittade sexleksaker

    Min dotter, 12 år, hittade mina sexleksaker. Hon tycker till och med att reklamen från Vuxen.se är snuskig och sänker ljudet när den kommer på radio. Hon vill inte att jag ska höra den, det är snuskigt. Ojojoj. Hon är typ traumatiserad och jättearg på mig.

  • Svar på tråden Dotter hittade sexleksaker
  • Tecum

    Typisk tonårig dramaqueen. Att föräldrar har sexuella behov finns inte i deras sinnevärld. Ta det lugnt bara, det går över. Det du inte ska göra är att be om ursäkt.

  • Anonym (aaa)
    Anonym (Ooops) skrev 2021-09-18 13:13:23 följande:

    Min dotter, 12 år, hittade mina sexleksaker. Hon tycker till och med att reklamen från Vuxen.se är snuskig och sänker ljudet när den kommer på radio. Hon vill inte att jag ska höra den, det är snuskigt. Ojojoj. Hon är typ traumatiserad och jättearg på mig.


    Jag förstår henne. Om jag hade hittat sånt när jag var 12 hade jag nog dött. Just för att det var föräldrarna. 
    Klart en 12-åring inte gillar den reklamen. De "ska" inte gilla sånt när de är 12.
  • Postman

    Som Tecum påpekar, ta det lugnt, det går över. Gör ingen stor sak över över det.

    Får mig att tänka på reklamen för Aftonbladets sportbilaga på 2000-talets början.
    Kolla dessa två länkar, leendegaranti på dom lovas :)







  • Tecum
    Postman skrev 2021-09-18 16:05:17 följande:
    Som Tecum påpekar, ta det lugnt, det går över. Gör ingen stor sak över över det.

    Får mig att tänka på reklamen för Aftonbladets sportbilaga på 2000-talets början.
    Kolla dessa två länkar, leendegaranti på dom lovas :)


    " target="_blank">




    " target="_blank">

    Haha, undrar om de ansetts rumsrena nog att visa i dagens reklam?
  • Anonym (Ooops)

    Jag är tydligen en snusktant eftersom det bara är folk som är 20-25 år som använder sånt (är själv 40 år) :)

  • Anonym (A)
    Tecum skrev 2021-09-18 14:31:58 följande:
    Typisk tonårig dramaqueen. Att föräldrar har sexuella behov finns inte i deras sinnevärld. Ta det lugnt bara, det går över. Det du inte ska göra är att be om ursäkt.
    Håller med
  • Anonym (Ooops)

    Ja, det går nog över i sinom tid.

    Hon hotade med att berätta för mormor och morfar. Då hade jag hemskt svårt att hålla mig för skratt.

  • Postman
    Tecum skrev 2021-09-18 16:52:31 följande:
    Haha, undrar om de ansetts rumsrena nog att visa i dagens reklam?
    haha njae de känns inte så tidsenliga tyvärr. Det är inte så avslappnat idag. Skrattande
  • Anonym (Ooops)
    Postman skrev 2021-09-18 16:05:17 följande:

    Som Tecum påpekar, ta det lugnt, det går över. Gör ingen stor sak över över det.

    Får mig att tänka på reklamen för Aftonbladets sportbilaga på 2000-talets början.

    Kolla dessa två länkar, leendegaranti på dom lovas :)


    Kollade på filmerna och inser att jag kommer ihåg när de var med i reklampausen. Skulle aldrig hända idag. Däremot finns det gott om radioreklam på området nu mer.
  • Anonym (DQ)

    Hur då "hittade"? Ligger de och skräpar öppet eller har hon rotat? Såna saker har man väl på ställen som ens barn inte rotar runt i om de inte medvetet snokar. Så om hon snokat så kan du ju alltid säga att ja så här är det att detta är fullt normalt, jag fattar att detta inte är vad du vill se men gå då inte och snoka bland mina saker ungjävel. Med glimten i ögat förstås :D

  • Aikido
    Tecum skrev 2021-09-18 16:52:31 följande:
    Haha, undrar om de ansetts rumsrena nog att visa i dagens reklam?
    Absolut!

    Möjligen hade paret bestått av två män i stället.
  • Anonym (Ooops)
    Anonym (DQ) skrev 2021-09-18 19:24:50 följande:

    Hur då "hittade"? Ligger de och skräpar öppet eller har hon rotat? Såna saker har man väl på ställen som ens barn inte rotar runt i om de inte medvetet snokar. Så om hon snokat så kan du ju alltid säga att ja så här är det att detta är fullt normalt, jag fattar att detta inte är vad du vill se men gå då inte och snoka bland mina saker ungjävel. Med glimten i ögat förstås :D


    Nej, de ligger såklart inte framme och skräpar. Hon fick för sig att storstäda medan jag var ute på promenad och hade då gått igenom hela mitt sovrum, dels lånat alla mina prydnadssaker och ställt i sitt rum och gjort fint, men även gått igenom mina skåp och lådor. Så när jag kom hem fick jag allt utslängt på köksbordet och stå till svars för varför jag hade såna saker.

    Vet att jag själv hittade lite märkliga saker hemma i ett skåp när jag var i ungefär hennes ålder, men aldrig att jag hade vågat låtsas om det till mina föräldrar. Då visste man ju knappt att sånt fanns, men dagens barn är ju tyvärr lite mer insatta och min dotter är rätt rak och rättfram.
  • Anonym (asdfg)

    Kanske behöver du lära dottern att barn inte har någonting med att göra sina föräldrars sexliv, och föräldrar har inget med sina vuxna barns sexliv att göra heller. Det är inte sunt att veta hur respektive sexliv ser ut eller känna till detaljer därifrån. Det är en privatsak och man ska respektera andra människors privatliv. Så länge det är samtyckande vuxna inom lagens ramar så har ingen utomstående med det att göra.

  • Anonym (DQ)
    Anonym (Ooops) skrev 2021-09-18 20:55:33 följande:

    Nej, de ligger såklart inte framme och skräpar. Hon fick för sig att storstäda medan jag var ute på promenad och hade då gått igenom hela mitt sovrum, dels lånat alla mina prydnadssaker och ställt i sitt rum och gjort fint, men även gått igenom mina skåp och lådor. Så när jag kom hem fick jag allt utslängt på köksbordet och stå till svars för varför jag hade såna saker.

    Vet att jag själv hittade lite märkliga saker hemma i ett skåp när jag var i ungefär hennes ålder, men aldrig att jag hade vågat låtsas om det till mina föräldrar. Då visste man ju knappt att sånt fanns, men dagens barn är ju tyvärr lite mer insatta och min dotter är rätt rak och rättfram.


    Haha ja de är ju det och det var ju härligt att hon städade. Äsch, hon kommer över det! Jag minns hur pinsamt jag tyckte det var när man såg en film och det kom en sexscen. Brukade smita iväg på toa eller nåt när jag märkte vartåt det barkade i scenen i filmen haha.
Svar på tråden Dotter hittade sexleksaker