• Anonym (Fritiof)

    Besökt några nakenbad

    Hej!
    Nu kommer hösten och det är dags att tänka tillbaka. Har ni besökt några nakenbad under sommaren? Frugan tycker inte om att använda baddräkt och själv tycker jag det känns utan badbrallor. 

  • Svar på tråden Besökt några nakenbad
  • Anonym (Fritiof)
    Johan70 skrev 2021-09-20 22:50:31 följande:

    Vad har det med sex & sånt att göra?


    Man kan smyga undan en bit och ta sig ett knull.
  • Anonym (tusen trådar i ämnet)
    Johan70 skrev 2021-09-20 22:50:31 följande:

    Vad har det med sex & sånt att göra?


    Läs sommarens alla trådar i ämnet, nakenbad är mycket mer än nakenbad. Det är swingers på utflykt. I trådar i ämnet dröjer det 2-3 inlägg innan det diskuteras kukringar, extramän, partnerbyten, gruppsex, män som runkar i cirkel kring en onanerande kvinna och total dekadens.

    Nån enstaka person som bestämt försöker hävda att det är som på textilbad bara naket och man kan gå dit som barnfamil ochj 30 som diskuterar gruppsex på stranden.

    Så det har med sex att göra, nakenbad= swingers på utflykt.
  • Anonym (-)
    Anonym (tusen trådar i ämnet) skrev 2021-09-21 10:32:45 följande:
    Läs sommarens alla trådar i ämnet, nakenbad är mycket mer än nakenbad. Det är swingers på utflykt. I trådar i ämnet dröjer det 2-3 inlägg innan det diskuteras kukringar, extramän, partnerbyten, gruppsex, män som runkar i cirkel kring en onanerande kvinna och total dekadens.

    Nån enstaka person som bestämt försöker hävda att det är som på textilbad bara naket och man kan gå dit som barnfamil ochj 30 som diskuterar gruppsex på stranden.

    Så det har med sex att göra, nakenbad= swingers på utflykt.
    Det är inte nakenbad för mig. Nakenbad är att bada naken helt utan sexuella aspekter.
  • Anonym (tusen trådar i ämnet)
    Anonym (-) skrev 2021-09-21 11:09:43 följande:
    Det är inte nakenbad för mig. Nakenbad är att bada naken helt utan sexuella aspekter.
    Borde väl vara så, men tycker sambandet är tydligt. Jag blev lite nyfiken faktiskt (inte på att ha sex utan att studera om det var så som beskrevs i familjelivstrådarna i verkligheten). Men vågade inte gå själv...ensam kvinna i den miljön osv.

    Hade lite planer på att låna väninnans sambo eftersom han är stor och muskulös och ser farlig ut och ha med mig honom, det verkade som en bra idé tills jag kom på att hur skall jag ens fråga efter det? "Jo jag vill ta med din sambo till nakenbad och vara naken med honom" finns inget vettigt sätt att formulera en sådan fråga på utan att det kan misstolkas. Så jag vågade aldrig. 
  • Anonym (Fritiof)
    Anonym (tusen trådar i ämnet) skrev 2021-09-21 11:44:06 följande:
    Borde väl vara så, men tycker sambandet är tydligt. Jag blev lite nyfiken faktiskt (inte på att ha sex utan att studera om det var så som beskrevs i familjelivstrådarna i verkligheten). Men vågade inte gå själv...ensam kvinna i den miljön osv.

    Hade lite planer på att låna väninnans sambo eftersom han är stor och muskulös och ser farlig ut och ha med mig honom, det verkade som en bra idé tills jag kom på att hur skall jag ens fråga efter det? "Jo jag vill ta med din sambo till nakenbad och vara naken med honom" finns inget vettigt sätt att formulera en sådan fråga på utan att det kan misstolkas. Så jag vågade aldrig. 
    Har du ingen vännina som kan följa med. Min fru har en väninna och de har badat sjöbastu. "Solar och badar nakna"!!
  • Anonym (tusen trådar i ämnet)
    Anonym (Fritiof) skrev 2021-09-21 15:15:32 följande:
    Har du ingen vännina som kan följa med. Min fru har en väninna och de har badat sjöbastu. "Solar och badar nakna"!!
    Jag tänker att skall jag bege mig ut naken i en miljö med perversa översexuella aggressivt dekadenta typer så vill jag ha just honom med mig. Samt pepparspray och kanske en schäferhund.

    Jag har blivit antastad på vanlig badstrand och det rätt rejält, så nej. Vill ha en karl som ser ut som en rakad gorilla med mig, annars får det nog vara. 
  • Anonym (Fritiof)
    Anonym (tusen trådar i ämnet) skrev 2021-09-21 16:24:40 följande:
    Jag tänker att skall jag bege mig ut naken i en miljö med perversa översexuella aggressivt dekadenta typer så vill jag ha just honom med mig. Samt pepparspray och kanske en schäferhund.

    Jag har blivit antastad på vanlig badstrand och det rätt rejält, så nej. Vill ha en karl som ser ut som en rakad gorilla med mig, annars får det nog vara. 
    Helt rätt! Känner man inte för det ska man inte känna tvingad. Min fru och hennes väninna solade på halvön vid Hellasgården när en gubbe med kikare tittade på dom. Det är tråkigt att allt blev så prydd vid en båtklubb har man badkläder när man hoppar i från bastun. När jag seglade i skärgården hoppade man i helt nakna från bastun. Personligen tycker jag att det är underbart att bada naken. I Spanien hade vi ett radhus med pool helt för oss själva och kunde knulla under bar himmel. Säger som Marilyn Monroe livet är lättare utan kläder.
Svar på tråden Besökt några nakenbad