• Anonym (???)

    Varför är så många singelkvinnor feta

    Vad beror det på att så många singelkvinnor är feta, är de singlar pga sin fetma eller är de feta pga att de är singlar?

  • Svar på tråden Varför är så många singelkvinnor feta
  • Anonym (funnieh)

    funnybunny heter jag o jag är så go o glad

  • Anonym (Hm)
    Anonym (funnieh) skrev 2021-09-20 18:57:15 följande:
    funnybunny heter jag o jag är så go o glad
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (???) skrev 2021-09-20 18:48:13 följande:

    Vad beror det på att så många singelkvinnor är feta, är de singlar pga sin fetma eller är de feta pga att de är singlar?


    Hur vet du att alla tjocka kvinnor är singlar?
  • Anonym (???)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-09-20 19:04:11 följande:
    Hur vet du att alla tjocka kvinnor är singlar?
    Jag har aldrig hävdat att alla feta kvinnor är singlar men många är det.
  • Anonym (P)

    Många människor är feta. Många människor är singlar. Många människor är kvinnor. Inte så konstigt att alla tre ofta sammanfaller.

  • Anonym (??)
    Anonym (???) skrev 2021-09-20 18:48:13 följande:

    Vad beror det på att så många singelkvinnor är feta, är de singlar pga sin fetma eller är de feta pga att de är singlar?


    precis som det finns feta män, eller vad menar du? 
  • Anonym (Nej)

    Så är det inte.Jag har st 36 och är frivilligt singel sedan många år.Skönt att slippa massa problem och besvikelse av män nu.

  • Anonym (Malin)

    Vissa personer är lata och bekväma av sig, bryr sig varken om andra eller sig själva och sköter inte sin kropp. Sånt är inte attraktivt och då blir de lätt singlar. Gäller även kvinnor.
    Så de är inte singlar för att de är feta utan för att de inte bryr sig.

  • Anonym (Räkan)
    Det kanske finns en viss del av singelkvinorna som är feta och har därmed svårt att attrahera en partner, gäller nog också till en viss del män men jag tror nog mer att du hittar en liten övervikt av introverta väldigt blyga människor bland singelmännen som har svårt att attrahera någon. 

    Annars skulle jag säga att när en kvinna som har varit i ett längre förhållande som tar slut, då jävlar skall det tränas.
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Räkan) skrev 2021-09-20 19:51:52 följande:
    Det kanske finns en viss del av singelkvinorna som är feta och har därmed svårt att attrahera en partner, gäller nog också till en viss del män men jag tror nog mer att du hittar en liten övervikt av introverta väldigt blyga människor bland singelmännen som har svårt att attrahera någon. 

    Annars skulle jag säga att när en kvinna som har varit i ett längre förhållande som tar slut, då jävlar skall det tränas.
    Jo, har också noterat den tendensen med förhållande som tar slut och träna.

    Jag tappar jag attraktionen till tjejer som inte tar hand om sina kroppar. Jag förstår dom tjejer som tappar intresset för killar som gör motsvarande.

    Behöver inte vara någon fittnessmodell. En normal vikt och lite allmänmotion kommer duger bra.
Svar på tråden Varför är så många singelkvinnor feta