• Anonym (Kaffedraken)

    Gravid och sugen men mannen porrsurfar hellre

    Hej, jag är gravid i 6:e månaden just nu, har stort sexsug men min sambo tycker inte riktigt om att ha sex med mig när jag är på "jäsning" han säger att han alltid varit så, även när hans ex var gravid med. Jag vet att sexlusten kan gå upp eller ner och han har haft svårt att komma när vi väl har sex, förutom om jag suger av honom, slutar alltid i utlösning, till saken hör till att jag älskar att suga av honom så det gör jag gladeligen men nu till min undran. Jag har upptäckt att han porrsurfar på nätet samt kollar på lättklädda brudar på instagram mm, han vet inte att jag vet men det gör mig ledsen och får mig att känna mig otillräcklig.
    Vi har pratat mkt om det här med att jag har nog större sexlust än honom men nu undrar jag när jag ser han porrsurfar, egentligen är det inte porren som stör mig utan att han väljer det framför mig som irriterar mig. Är det mina gravid-hormoner som spökar bara och ska acceptera att han väljer kolla porr nu när jag är gravid eller betyder det nåt annat?

  • Svar på tråden Gravid och sugen men mannen porrsurfar hellre
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Y) skrev 2021-09-21 11:40:04 följande:

    Hade gjort slut


    Haha klart du skulle, detta är ju FL!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Loo) skrev 2021-09-21 11:53:10 följande:

    Haha klart du skulle, detta är ju FL!


    Japp.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad är det för tjejer han kollar in på instagram, är det kända modeller eller vanliga svenska tjejer som han kanske till och med har kontakt med?

    Han vet att barnet inte skadas vid sex va? Varför kan ni inte köra bakifrån?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har du frågat honom? Vad han får ut av det eller om det är så att han ?behöver? det just nu, då han inte verkar så pigg på sex när du är just gravid!? Har det varit så tidigare med?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Berätta att du upptäckt hans surfvanor.

    Vad skulle han säga om du kollade på snygga killar på instagram och tillfredsställde dig själv till bilderna på dem istället för att ha sex med honom?

    Hur ser du vad han tittat på på instagram?

    Jag betvivlar dig inte, bara undrar.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Att onanera när man är sugen är mycket enklare än att ställa upp på sex

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur är sexlivet när du inte är på jäsning?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Någon typ av madonnakomplex när du är gravid då eller? Har du försökt förföra honom?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Sex och onani är två helt skilda saker. Han tänder inte på gravidkroppar, inte mycket han kan göra åt det. Då är det klart han får onanera istället.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Kunde varit jag som var trådstartare här. Fy fan hade exakt samma. Förutom att han bara kunde komma av avsugning. Min kille kunde bara komma i en ställning så alltid samma sex. Vi slutade ha sex i mitten av graviditeten ungefär. Vi är separerade idag.

Svar på tråden Gravid och sugen men mannen porrsurfar hellre