• Anonym (TS)

    Vad längtar ni till?

    Det här är tänkt som en positivt tråd, där man ska skriva vad man längtar till. :)
    Själv längtar jag till lönen och till min födelsedagsfest den första oktober,

  • Svar på tråden Vad längtar ni till?
  • Anonym (H)

    Till min lägenhet i Spanien - sol, hav och pool. Hatar höst och vinter

  • Anonym (Friheten)

    Pensionen främst! 

    Också att återse vissa kära anhöriga och att nyliberalismen ska gå i graven tillsammans med alla högervindar, inkl fred på jorden, men det sistnämnda lär jag ju aldrig få uppleva i min livstid.

  • Anonym (Opopo)

    Längtar till jul! Till min födelsedag precis innan. Och min bebis som kommer några veckor innan. Och till nyår. Har alltid älskat hela december, en magisk månad.

  • Anonym (Snart)

    Till att mitt första barn kommer inom några veckor.

  • Anonym (Vinter)

    Längtar till vintern!! Vill ha massor med snö, älskar snö och vintersport!!

  • Anonym (Anna)

    Jag längtar tills den här arbetsdagen är slut så att jag kan krypa upp i soffan med filt, tända ljus, en kopp kaffe och en bra serie. Tycker hösten är en mysig tid.

  • Anonym (Q)

    Jag längtar till den snara framtiden.
    .
    Vi hyr hus idag men ägaren vill sälja men inte just nu så vi har option och fastställt pris. Köpet sker till sommaren vilket kommer att innebära med dagens huspriser att vi gör en vinst på 1,5 milj.
    Och när vi är ägare på pappret kommer vi totalrenovera och sedan sälja det. Vilket kommer generera ytterligare 1 mille.

    Det längtar jag till.

  • Mandel

    Den dagen jag har en äkta vän som liksom jag tycker att en relation handlar om att ge och ta i en bra balans.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Vad längtar ni till?