• Anonym (Ts)

    Motsvarande familjeliv

    Jag vill gärna ha tips på amerikanska forum som motsvarar familjeliv och där man även kan diskutera med andra som har svårt att få barn.

  • Svar på tråden Motsvarande familjeliv
  • Anonym (Ts)
    Anonym (vill veta) skrev 2021-10-06 16:19:02 följande:

    ja hur svåert ska det vara att skriva vad dessa hemsidor heter istllet för googla.. om man nu vet några hemsidor.. 


    Håller med. Tröttsamt med folk som skriver googla och en snabb googling men själva har de inget att hänvisa till. De uppsökte nog ganska snabbt att det inte bara är att googla..
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:30:32 följande:

    Håller med. Tröttsamt med folk som skriver googla och en snabb googling men själva har de inget att hänvisa till. De uppsökte nog ganska snabbt att det inte bara är att googla..


    Upptäckte*
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Google is your friend) skrev 2021-10-06 16:14:52 följande:

    Naturligtvis finns det, du måste ju GÅ IN i forumen och kolla, precis som du gör här.


    Vilket är precis det jag gjort.. så vad heter forumen då?
  • Anonym (vill veta)

    ja skriver man ett inlägg på familjeliv om tips på hemsidor t ex så söker man just tips på hemsidor.. hade man velat googla så hade man gjort det redan, hade man då funnit nåt hade inte inlägget behövts, att folk ens kommenterar googla som svar stör mig.. 

  • Anonym (Google is your friend)
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:33:37 följande:
    Vilket är precis det jag gjort.. så vad heter forumen då?
    Kollade du ens länken jag skickade.....?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Google is your friend) skrev 2021-10-06 16:50:41 följande:

    Kollade du ens länken jag skickade.....?


    Men JAAA! har du någon specifik hemsida som du vet om eller inte?
  • Anonym (Google is your friend)
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:53:00 följande:
    Men JAAA! har du någon specifik hemsida som du vet om eller inte?
    Jajjamänsan, en hel lista!! www.google.com/search&oq=family+discussion+forum&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3.7777j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
  • Anonym (Google is your friend)
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:53:00 följande:
    Men JAAA! har du någon specifik hemsida som du vet om eller inte?
    Länken funkade visst inte längre men om du GOOOOOOGLAR på "family discussion forum" så får du upp 523 000 000 resultat. Nåt borde passa.

    Om du dessutom söker på "family discussion forum problems conceiving" får du ännu mer specificerat, "bara" 429 000 000 träffar då....
  • Anonym (Google is your friend)

    Man kan också söka på "family discussion forum problems conceiving message board" så får man också en massa träffar. Lycka till du :)

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Google is your friend) skrev 2021-10-06 16:56:48 följande:

    Länken funkade visst inte längre men om du GOOOOOOGLAR på "family discussion forum" så får du upp 523 000 000 resultat. Nåt borde passa.

    Om du dessutom söker på "family discussion forum problems conceiving" får du ännu mer specificerat, "bara" 429 000 000 träffar då....


    Så du menar alltså att jag ska sitta och leta igenom 523 000 000 sökresultat för att få svar på min trådstart om några SPECIFIKA hemsidor...

    Jag utgår efter alla dina inlägg utan ett svar på frågan, att du är ute efter att provocera och jag hoppas att någon med ett svar på frågan kan svara istället. Inlägg likt denna är inte värda att bemöta ens.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Google is your friend) skrev 2021-10-06 16:57:46 följande:

    Man kan också söka på "family discussion forum problems conceiving message board" så får man också en massa träffar. Lycka till du :)


    ÄNTLIGEN ett svar! Tack!!

    Tänk att det ska krävas flera sidor innan ett svar kommer TROTS att personen visste hela tiden.. familjeliv i ett nötskal!
  • LadyJane
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 17:07:34 följande:
    ÄNTLIGEN ett svar! Tack!!
    Tänk att det ska krävas flera sidor innan ett svar kommer TROTS att personen visste hela tiden.. familjeliv i ett nötskal!
    Varför inte bara säga att du inte behärskar vare sig engelska eller google?
    Du får svar som du frågar liksom.
  • Anonym (H)

    Enda jag vet är wedding bee (finns speciell forum där det diskuteras),. Annars har du mumsnet som är brittisk.

    Reddit har ett specifikt forum där också.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (H) skrev 2021-10-06 17:27:03 följande:

    Enda jag vet är wedding bee (finns speciell forum där det diskuteras),. Annars har du mumsnet som är brittisk.

    Reddit har ett specifikt forum där också.


    Tack för svar!
Svar på tråden Motsvarande familjeliv