• S3P

    Ensam tre barns pappa, slut på livs lust

    Hej jag är en ny separerad pappa på 32år.

    Trodde mig ha ett lyckligt förhållande sedan åtta år och varit gift dom senaste 5åren.

    Sen vände allt och min värld slets samman och mitt liv fylldes med tårar svek och minskad livslust.

    Djup ångest och depression har dragit mig så djupt ner i ett svart hål att jag skulle skrika av rädsla om ljuset skulle glimta till.

    Jag har tre fantastiska barn,

    En på 9år från ett tidigare förhållande

    En på 6år och en på 3år gällande situationen jag skriver om nu!

    Jag fann min barndoms kärlek lycka passion och en bästa vän. Tiden har flugit förbi och jag älskar henne mer än vad ord kan förklara. Men allt lyckligt har ett slut och så kom den dagen då hon sa att hon var osäker, tre dagar senare lämnar hon mig efter 2 timmars diskussion och precis en vecka senare är skilsmässan in skickad. Och här står jag nu en månad senare chokad ledsen och helt förtvivlad.

    Hon hittade en lägenhet snabbt och börjat rusta för flytt, barnen har varit ledsna jag har varit ledsen och spenderat min tid med dom varannan vecka och vardagarna har liksom rullat på och nånstans hade man börjat landa lite i det stora hela, men så kom ytligare en käft smäll då hon helt plötsligt säger att barnen ska åter skrivas på min adress och att hon inte ska flytta till lägenheten då hon ska flytta ihop med en annan man i en annan kommun,

    Så nu går ljuset upp att det man befarat är sanning att misstankar om otrohet inte var en idiotisk tanke utan sanning på ens värsta mardröm, och detta kommer fem dagar innan hennes flytt.

    Nu känner jag att den sista lilla ork i allt detta börjar ta slut och jag vet inte hur jag ska orka vara stark för mina barn när jag inte längre är stark nog för mig själv.

Svar på tråden Ensam tre barns pappa, slut på livs lust