• Sun 3 Oct 2021 09:22
    2749 visningar
    8 svar
    8
    2749

    Ångrar flytt, hjälp

    Hejsan! Jag tänker att jag behöver skriva av mig innan ångesten tar över helt. Vi bodde i en trea i ett år, jag, sambon och våra två barn på bottenvåning men stor uteplats och balkong. Det har funkat jättebra då det var som ett rum i hallen där vi sov. Vi fick nytt kök, nya golv, tapetserat och trivts jättebra. Vi fick precis chansen och byta lägenhet med ett par som ?verkar ha en diagnos båda två? svårt och säga vad men något är det med dom. En stor femma, på bottenplan, två våningar. Sagt och gjort bytte vi och samma dag vi bytte fick jag sådan ångest. Mår riktigt dåligt. Vi hade nära skola och förskola innan, nu är det något längre. Det är inte lika nytt här med kök, golv, tapeter osv. Hatar trappen då våran 4 åring inte kan gå än och det känns som deras, att dom ?bor? kvar här, jättehårt och förklara. Sambon och barnen trivs jättebra och tycker det är kul. Hur ska jag göra? Orkar inte ha denna ånger ???? hur ska jag tänka för och få bort dessa tankar?

  • Svar på tråden Ångrar flytt, hjälp
  • Sun 3 Oct 2021 10:34
    #5

    Hur gör du får att det ska kännas bättre? Så ångesten försvinner? ????

  • Sun 3 Oct 2021 10:35
    #6

    Kan säkert vara något sånt, jag känner bara att det inte är mitt hem, känner bara ?av dom? ????

  • Sun 3 Oct 2021 10:38
    #7

    Kan säkert vara något sånt, jag känner bara att det inte är mitt hem, känner bara av dom

Svar på tråden Ångrar flytt, hjälp