• Anonym (Ts)

    Inget sexlust pga skit självbild

    Jag är en gift kvinna. Vi är ett par i över 13 år. Vi har barn tillsammans.

    Sexlivet är nästan död. Det går ofta veckor mellan gångerna o så är det alltid han som får ta initiativet. Jag har funderat mycket , varför är jag inte kåt , om jag blir inte tänd på honom , om jag har ingen sexlust eller var felet ligger. Kom fram till att problemet är att jag är så missnöjd med mitt eget kropp.

    Ja efter barnen är jag inte precis som före men jag är 29 år, gick när nästan 10 kg i senaste halvåret och är äntligen nästan helt nöjd med min vikt.

    Jag är egentligen helt normalt, vanligt, precis som alla andra. Men jag har det så svårt att se mig i en sexuell ställning. Jag har det så svårt att begripa att någon kan vilja ligga med mig. Jag har så svårt att fatta att jag är älskvärd eftersom jag kan inte älska mig själv .

    Jag vill ta tag i det och försöka förföra min man . Men nu insåg jag att jag har satt mig i en svårt situation, då jag har ingen aning vad tänder han på. Att börja utforska nu är inte bara helt utanför mitt komfortzone men känns fruktansvärt fånigt.

  • Svar på tråden Inget sexlust pga skit självbild
  • AMPEG

    Lust finns nog hos dig eftersom du känner avsaknaden av sex som ett problem. Prova att ha sex med dig själv för att känna vad som tänder dig. Klä dig sexigt och fotografera dig, posera framför en spegel och se hur sensuell och snygg du är. Onanera. Med fingrarna eller leksaker. En liten massagestav eller en womanizer. Bara för att känna att det är skönt med beröring. Gå och få massage av samma anledning. Det gör jag själv bara för att bli känna beröring. Stimulerar, väcker känslor och längtan. Fotografera dig, det gör jag också. Vet att ingen vill se de bilderna, men om du själv, som jag, tycker att de är fina känner du dig också sexig. Glöm inte din stjärt när du onanerar.

    Eller duschar. Åtminstone det lilla området mellan din stjärt och din ljuvlighet. Titta på mannekänger på Youtube, se om du attraheras av vackra kroppar.

    Om du klär av dig är du ju sexig, det är alla nakna kroppar. Visa dig, för dig själv och för din partner.

  • Andyman

    Håller med föregående, du måste känna dig bekväm själv, att han attraheras av dig är ju för att du är snygg i hans ögon, klä dig i kläder du tycker att du är snygg i, snygga kläder som du fortfarande känner dig bekväm med.

    Vill du ta initiativet så skulle du kunna överraska honom, barnvakt, sexiga underkläder som du har satt något snyggt över (du vet vad som finns under kläderna men det vet inte han) sen lite vin och tapas, han kommer fatta och han kommer bli så jävla kåt av att inse att det är du som vill ha honom nu!

Svar på tråden Inget sexlust pga skit självbild