• Anonym (Kåtis)

    Min frus stora bröst och andra kåta män

    Hej alla kåtisar

    Jag är en man som älskar att gå ut lite då och då där frun klär sig i tajta kläder där hennes stora rumpa och hennes stora bröst syns så alla få glo och njuta av dem. Vi njuter av det båda två. Hon brukar berätta vilka som tittar och och hur många kåta blickar hon får, efter en härlig upplevelse med alla mäns kåta blickar på en restaurang eller gym tex så går vi å knullar skönt medan hon berättar hur kåta de var på henne.

    Vi håller oss till varandra då vi blandar sex med känslor och vill inte swinga men vi gillar det vi gör.

    Är det några män där ute som gör som oss?

    berätta gärna hur ni gör?

  • Svar på tråden Min frus stora bröst och andra kåta män
  • BAAM
    Anonym (Carina) skrev 2021-10-04 15:24:27 följande:

    Kul ni hittat er grej. Jag är utrustad med rejält stora bröst. Skulle aldrig falla mig in och flaunta dem till allmän beskådan. Jävulskt irriterande med män som pratar med blicken på brösten och inte i ögonen. Jobbrelaterat. På krogen skulle jag inte uppskatta det alls. Jag är mer än mina bröst, rumpa och kurvor.

    Men gillar bröstlekar när det är dags för sådant.


    Jag skulle vilja påstå att män inte väljer att titta utan det kommer naturligt.
  • Anonym (Carina)
    BAAM skrev 2021-10-04 21:30:36 följande:

    Jag skulle vilja påstå att män inte väljer att titta utan det kommer naturligt.


    De kan jag förstå! Absolut. En nyfikenhet och uppskattning är annat.

    I yngre dagar var det rätt irriterande när en del män inte hörde vad man sa utan stirrade med ett fånigt leende i dekolletaget. Det hände att man testade och gav fel info eller pratade om något helt annat tills de fattade att de var påkomna. Kan ju säga det tog hus i H när någon försökte sig på lilla gumman. Jobbade i en då mest mansdominerad bransch.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-04 21:11:41 följande:

    Så vi har en avundsjuk planka i tråden. 

    Jag hoppas du lyckas komma över din bitterhet och hitta någon mening med livet ändå. Virkning eller blåsflöjt eller vad ni nu hittar på. 


    Ja, jag är man så visst är jag en planka. Nolla.
  • Anonym (Bombdåd...)
    Anonym (Susanne) skrev 2021-10-04 13:20:34 följande:

    Jag önskar att jag hade stora bröst, då skulle jag känna mig sexigare. Jag hade njutit av uppmärksamheten. Stora fasta bröst är snyggt


    Stora bomber...
  • Anonym (Pamela)
    Anonym (Blä) skrev 2021-10-04 21:50:42 följande:
    Ja, jag är man så visst är jag en planka. Nolla.
    Men gumman, du ljuger. Sluta nu vara arg på mig. Det är inte mitt fel att du bara fick två små myggbett som inte ens kan attrahera den mest desperata av incel. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-04 22:02:32 följande:

    Men gumman, du ljuger. Sluta nu vara arg på mig. Det är inte mitt fel att du bara fick två små myggbett som inte ens kan attrahera den mest desperata av incel. 


    Du skämmer ut dig. Besvarar inte fler av dina meddelanden, din avdankade kärring.
  • Anonym (Kåtis)
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-04 20:21:51 följande:

    Jag visar mina stora fasta bröst så mycket jag kan.

    Älskar att visa upp dem och se hur männen trånar och andra kvinnors avundsjuka. Tycker synd om kvinnor med små bröst som aldrig får uppleva detta. 


    Härlig med stora bröst ;) Njut. du skulle ta en runda med min fru då hade hela stan fått stånd i byxorna ;)
  • Anonym (M)
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-04 22:02:32 följande:

    Men gumman, du ljuger. Sluta nu vara arg på mig. Det är inte mitt fel att du bara fick två små myggbett som inte ens kan attrahera den mest desperata av incel. 


    Herregud så patetisk du verkar vara. Inga bröst i världen är mer attraherande än att ha lite i skallen. Och det verkar du verkligen sakna. Är också man btw. Du verkar inte attraktiv för fem öre med tanke på hur du skriver.
  • Anonym (jaha)

    Nej vi gör inte så, att vara så bekräftelsekåt som din fru är och att du tänder på ett sånt sjukligt beteende känns inte riktigt som friskt betende.

  • Anonym (Kåtis)
    Anonym (jaha) skrev 2021-10-05 12:17:23 följande:

    Nej vi gör inte så, att vara så bekräftelsekåt som din fru är och att du tänder på ett sånt sjukligt beteende känns inte riktigt som friskt betende.


    Är alla swingar sjuka oxå?
    Anonym (jaha) skrev 2021-10-05 12:17:23 följande:

    Nej vi gör inte så, att vara så bekräftelsekåt som din fru är och att du tänder på ett sånt sjukligt beteende känns inte riktigt som friskt betende.


    Är alla som swingar är oxå sjuka?
  • Anonym (Blä 2)
    Anonym (Kåtis) skrev 2021-10-05 13:34:20 följande:
    Är alla swingar sjuka oxå?

    Är alla som swingar är oxå sjuka?
    Nu var det inte jag som skrev, men ja, tycker faktiskt inte att det är riktigt friskt. Fast värre att gå runt och visa upp sig och kåta upp sig på det, för då drar man in människor som inte bett om det. Och herre gud, så pinsamt. Swingers har i alla fall själv anmält sitt intresse. Har för övrigt själv (för) stora bröst och äcklas oerhört om jag ser någon "Kåtis" glo. Fy fan alltså. Att det ska vara så förbannat svårt att inte tvinga på andra sin sexualitet.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kåtis) skrev 2021-10-05 13:34:20 följande:
    Är alla swingar sjuka oxå?
    Anonym (jaha) skrev 2021-10-05 12:17:23 följande:

    Nej vi gör inte så, att vara så bekräftelsekåt som din fru är och att du tänder på ett sånt sjukligt beteende känns inte riktigt som friskt betende.


    Är alla som swingar är oxå sjuka?
    Beror på i vilket syfte man gör det. Om man gör det för bekräftelse så ja, ALLT som innebär att du måste söka bekräftelse från andra för att må bra ÄR ett sjuklig bekräftelsebehov och är inte ett friskt beteende. 

    En person som mår psykiskt bra behöver inte andras bekräftelse för att må bra, sen kan man göra saker för att man tycker det är kul om man vill men då baseras det inte på att man behöver andras bekräftelse.

    Tex, jag kan dricka alkohol för att jag tycker det är gott, men jag kan lika väl låta bli det gör ingen skillnad för mitt mående... mot... jag måste dricka alkohol för annars mår jag inte bra och känner mig värdelös. Förstår du vad jag menar?
  • Anonym (Pamela)
    Anonym (Blä) skrev 2021-10-04 22:07:35 följande:
    Du skämmer ut dig. Besvarar inte fler av dina meddelanden, din avdankade kärring.
    Hejdå plankan 
    Men glöm inte att en bröstförstoring hade kunnat lindra din bitterhet en aning.
    Och vem vet, det kanske till och med medför att du lyckas förföra en desperat incel.  
  • Anonym (Pamela)
    Anonym (M) skrev 2021-10-05 08:07:55 följande:
    Herregud så patetisk du verkar vara. Inga bröst i världen är mer attraherande än att ha lite i skallen. Och det verkar du verkligen sakna. Är också man btw. Du verkar inte attraktiv för fem öre med tanke på hur du skriver.
    Ja eller hur. Det är därför alla porrstjärnor har fula små bröst och för långa intellektuella samtal i sina porrfilmer. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Pamela) skrev 2021-10-05 19:42:37 följande:
    Ja eller hur. Det är därför alla porrstjärnor har fula små bröst och för långa intellektuella samtal i sina porrfilmer. 
    Om du ser porrstjärnor som ditt ideal och något att sträva efter så är du nog väldigt sjuk ja.
Svar på tråden Min frus stora bröst och andra kåta män