• Anonym (kaffedraken2)

    "Jag försökte iallafall"

    Vs. "Jag vågade inte".

    Vad tycker du dom som vågar, jämfört med som inte vågar?
    Jag har försökt med alla tjejer som jag har varit intresserad av. Nej, inte alla. Några var upptagna.
    Jag tycker att det är skönt att jag vågade. Så jag fick veta. Hade varit värre att gått och undrat, "tänk om".

    Är du själv den som vågade, eller den som inte vågade?
    Du som inte vågade, ångrar du det nu?

  • Svar på tråden "Jag försökte iallafall"
  • Anonym (?)

    Menar du våga ta initiativ till att föreslå att ses? Det är svårt att svara på generellt. Lite beroende på situationen, men känner man att det känns rätt så kan man ta initiativ. Sen är min personliga erfarenhet att det inte riktigt behövs om det är rätt - då växer det fram naturligt.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (?) skrev 2021-10-15 10:06:18 följande:

    Menar du våga ta initiativ till att föreslå att ses? Det är svårt att svara på generellt. Lite beroende på situationen, men känner man att det känns rätt så kan man ta initiativ. 


    Japp.
    Jag har alltid tagit initiativ när det har känts rätt. Jag undrar hur dom som inte vågade göra det, hur dom känner nu i efterhand.
  • Anonym (?)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-15 10:19:57 följande:

    Japp.

    Jag har alltid tagit initiativ när det har känts rätt. Jag undrar hur dom som inte vågade göra det, hur dom känner nu i efterhand.


    Aha du funderar så. Så är det väl med allting, egentligen -tänk om? De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. Oavsett, livet går vidare. Det gäller att inte fastna i grubblerier.
  • Anonym (A)
    Anonym (?) skrev 2021-10-15 10:36:36 följande:
    Aha du funderar så. Så är det väl med allting, egentligen -tänk om? De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle. Oavsett, livet går vidare. Det gäller att inte fastna i grubblerier.
    +1
Svar på tråden "Jag försökte iallafall"