• Anonym (Confused)

    Varför dissar han mig?

    Jag har kontakt med en kille på badoo som jag dejtat 4 ggr nu, varav de senare har vi haft sex.

    I början när vi skrev var han väldigt kärleksbombande, och jag var lite motsträvig kan jag säga. Dissade honom, Pga åldersskillnaden, jag 50, han 32, o framförallt för att vi kom in på religion o jag fick veta att han är troende muslim, med åsikter som att kvinnan är underställd mannen osv..

    Jag gick med på ett första möte , han vsr så enträgen, det var rätt kort men det klickade mellan oss. Han åkte 16 mil totalt för denna korta träff

    Vi träffades igen o det var helt underbart, vi kysstes o kramades, o hånglade i timmar.

    3e gången hade vi sex och det var efter det som han plötsligt inte skrev . Trodde jag blivit ghostad . Hade besök av en kompis över helgen, o det verkade hsn störd över för då kunde vi inte ses, men det var ok för detvar ju ändå min bästa vän.

    Men så svarade han igen o sa att tystnaden berodde på problem privat han hade. Han kom hem till mig, vi hade underbart sex, och nu efter så skriver han inget igen.

    Jag skrev igår att jag saknar när vi skrev mkt till varandra o han svarar med en : ????.......inget mer.

    Skrev "skämtar du med mig" ? Han svarar med: ????....inget mer

    Kan sägs att när vi träffades sist så pratade vi om när vi ska ses nästa gång, så varför dissar han mig såhär?

    Ser att han läst mina meddelanden men svarar inte. Säger bara "im tired baby, must sleep"

    Jag är ledsen o förvirrad, varför gör han såhär?

    Tilläggas kan att vi har svårt med kommunikation eftersom han är väldigt dålig på engelska, så irl jättesvårt o när han skriver måste han ha google translate

    Hoppas ni orkat läsa till slutet o ksn hjälpa mig ..

    Hur ska jag agera? Dissa tillbaka? Eller höra av mig?

  • Svar på tråden Varför dissar han mig?
  • Anonym (Confused)

    Vet inte varför det blev ???? där det skulle va en flirt-emoji

  • Anonym (kaffedraken2)

    Jag är i samma ålder som dig. Men till skillnad från dig så dissade jag inte en 25 år yngre tjej som ville ses. Vi träffades också 4 ggr. Vi varken hånglade eller hade sex. Men hon ville. Fick jag veta 2 år senare.
    Det verkar som att det är vanligare att män är ok med åldersskillnader, det var nog mycket därför som du dissade killen. Om det beror på att kvinnor inte vill att andra ska se ner på dom för att dom träffar en yngre man, det vet jag inte.
    Jag vet inte hur du ska göra. Jag brukar tappa intresset om det är för otydligt och ska krånglas och bli jävligt.

  • Anonym (Tänka)

    Vad är det du attraheras av hos honom?

    Ni verkar ha olika grundvärderingar, bo långt ifrån varandra och ha en dålig kommunikation. Varför fortsätta träffas då?

  • Anonym (Confused)
    Anonym (Tänka) skrev 2021-10-14 10:28:36 följande:

    Vad är det du attraheras av hos honom?

    Ni verkar ha olika grundvärderingar, bo långt ifrån varandra och ha en dålig kommunikation. Varför fortsätta träffas då?


    Hopplöst förälskad ????
  • Anonym (Confused)
    Anonym (O) skrev 2021-10-14 10:38:36 följande:

    Men gå vidare. Det där kommer aldrig hålla.


    På vilket sätt tänker du? För att han dissar?
  • Anonym (Confused)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-14 10:26:03 följande:

    Jag är i samma ålder som dig. Men till skillnad från dig så dissade jag inte en 25 år yngre tjej som ville ses. Vi träffades också 4 ggr. Vi varken hånglade eller hade sex. Men hon ville. Fick jag veta 2 år senare.

    Det verkar som att det är vanligare att män är ok med åldersskillnader, det var nog mycket därför som du dissade killen. Om det beror på att kvinnor inte vill att andra ska se ner på dom för att dom träffar en yngre man, det vet jag inte.

    Jag vet inte hur du ska göra. Jag brukar tappa intresset om det är för otydligt och ska krånglas och bli jävligt.


    Har inget problem med åldersskillnaden, bara hans sätt
  • Anonym (Confused)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-14 10:26:03 följande:

    Jag är i samma ålder som dig. Men till skillnad från dig så dissade jag inte en 25 år yngre tjej som ville ses. Vi träffades också 4 ggr. Vi varken hånglade eller hade sex. Men hon ville. Fick jag veta 2 år senare.

    Det verkar som att det är vanligare att män är ok med åldersskillnader, det var nog mycket därför som du dissade killen. Om det beror på att kvinnor inte vill att andra ska se ner på dom för att dom träffar en yngre man, det vet jag inte.

    Jag vet inte hur du ska göra. Jag brukar tappa intresset om det är för otydligt och ska krånglas och bli jävligt.


    Har inget problem med åldersskillnaden, bara hans sätt
  • Anonym (Tänka)
    Anonym (Confused) skrev 2021-10-14 10:37:49 följande:

    Hopplöst förälskad ????


    Du borde kanske fundera över om du verkligen är hopplöst förälskad eller bara vill ha hans uppmärksamhet. Du skriver inte vad det är du tycker om hos honom, är det att han var väldigt "på" innan ni hade sex.

    Om han är kall nu, så är det nog för han inte känner samma.
  • Anonym (L)

    Vad gör han ens i Sverige? Han måste använda sig av Google translate? Varför är du intresserad av en sexist som ser kvinnor som mindre värda?

    Herregud.

Svar på tråden Varför dissar han mig?