• Anonym (Flipp­in it)
    Fri 15 Oct 2021 06:30
    489 visningar
    18 svar
    18
    489

    Man; Hade du kunnat dejta en kvinna på 30 som bor hemma?

    Jag vänder på en existerande populär tråd.

    Man. Hade du kunnat tänka dig att dejta en kvinna som bor hemma, om vederbörande är 30 år gammal? 

    Denna kvinna jobbar genom att streama när hon spelar tv-spel över twitch och har även en onlyfans och drar in helt ok med pengar på detta. Hon får även pengar utöver detta från sin pappa och har egentligen inga utgifter utöver shopping/gymkort/skönhetsprodukter. Så hon har det väldigt gott ställt.

    Ponera att du bortsett från det faktum att hon bor hemma, och inte har ett riktigt jobb, har fattat tycke för hennes övriga egenskaper. Utseende, enorma fejkbröst, personlighet osv. 

  • Svar på tråden Man; Hade du kunnat dejta en kvinna på 30 som bor hemma?
  • Fri 15 Oct 2021 06:37
    #1

    Nopp inte en chans, inte för att hon bor hemma det kan många göra idag.
    Men resten går bort.


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Andre­as)
    Fri 15 Oct 2021 07:07
    #2
    +1

    Detta var en sån osannolik och fejkad historia att det inte ens blev intressant att diskutera. Gör om och gör rätt.

  • Anonym (Peter­)
    Fri 15 Oct 2021 07:17
    #3

    En vuxen människa som bor hemma (och det inte är tillfälligt) går bort.

    Jag hade haft förståelse för om hon behövde hjälpa förälder (sjukdom, mental ohälsa), men då är det inte heller läge att dejta.

  • Anonym (Flipp­in it) Trådstartaren
    Fri 15 Oct 2021 07:42
    #4
    Anonym (Andreas) skrev 2021-10-15 07:07:08 följande:

    Detta var en sån osannolik och fejkad historia att det inte ens blev intressant att diskutera. Gör om och gör rätt.


    Vad är det osannolika? Att någon inte har ett vanligt jobb utan tjänar pengar på annat? Att en ung kvinna får extrapengar av sin pappa?
  • Anonym (Peter­)
    Fri 15 Oct 2021 07:50
    #5
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 07:42:15 följande:

    Vad är det osannolika? Att någon inte har ett vanligt jobb utan tjänar pengar på annat? Att en ung kvinna får extrapengar av sin pappa?


    Det osannolika är att en normalfungerande människa vill leva så.
  • Jonnyn­ilsson
    Fri 15 Oct 2021 08:16
    #6
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 06:30:16 följande:

    Jag vänder på en existerande populär tråd.

    Man. Hade du kunnat tänka dig att dejta en kvinna som bor hemma, om vederbörande är 30 år gammal? 

    Denna kvinna jobbar genom att streama när hon spelar tv-spel över twitch och har även en onlyfans och drar in helt ok med pengar på detta. Hon får även pengar utöver detta från sin pappa och har egentligen inga utgifter utöver shopping/gymkort/skönhetsprodukter. Så hon har det väldigt gott ställt.

    Ponera att du bortsett från det faktum att hon bor hemma, och inte har ett riktigt jobb, har fattat tycke för hennes övriga egenskaper. Utseende, enorma fejkbröst, personlighet osv. 


    Det här kan ju bli intressant diskussion med tanke på alla trådar om dissade ungkarlar som inte fått till det på 30 år. De männen är ju absolut inget att satsa på enligt de flesta medlemmarna här på FL.
  • Anonym (Peter­)
    Fri 15 Oct 2021 08:20
    #7
    Jonnynilsson skrev 2021-10-15 08:16:32 följande:

    Det här kan ju bli intressant diskussion med tanke på alla trådar om dissade ungkarlar som inte fått till det på 30 år. De männen är ju absolut inget att satsa på enligt de flesta medlemmarna här på FL.


    Jag tror inte könet spelar nån roll när personen inte vill växa upp. Vem vill ge sig in i en relation då?
  • Anonym (Adam)
    Fri 15 Oct 2021 08:58
    #8
    +1
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 06:30:16 följande:

    Jag vänder på en existerande populär tråd.

    Man. Hade du kunnat tänka dig att dejta en kvinna som bor hemma, om vederbörande är 30 år gammal? 

    Denna kvinna jobbar genom att streama när hon spelar tv-spel över twitch och har även en onlyfans och drar in helt ok med pengar på detta. Hon får även pengar utöver detta från sin pappa och har egentligen inga utgifter utöver shopping/gymkort/skönhetsprodukter. Så hon har det väldigt gott ställt.

    Ponera att du bortsett från det faktum att hon bor hemma, och inte har ett riktigt jobb, har fattat tycke för hennes övriga egenskaper. Utseende, enorma fejkbröst, personlighet osv. 


    Om jag bara ska svara på rubriken, så nej, det skulle jag nog inte vilja. Jag gillar självständiga kvinnor. 

    Men när jag läser din beskrivning av kvinnan, så är boendet hos föräldrarna det minsta problemet. Att hon har fejkbröst, finns på onlyfans samt verkar sakna vettiga intressen är mycket värre. Är inte intresserade av den typen av kvinnor alls. 
  • Anonym (Andre­as)
    Fri 15 Oct 2021 09:12
    #9
    +1
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 07:42:15 följande:

    Vad är det osannolika? Att någon inte har ett vanligt jobb utan tjänar pengar på annat? Att en ung kvinna får extrapengar av sin pappa?


    Du hade kunnat ha ungefär samma bakgrund som den förra tråden, då hade varit mer intressant och mer troligt.
  • Fri 15 Oct 2021 09:20
    #10

    Att hon bor hos föräldrarna som 30-åring är inget problem, är hon snäll och trevlig och det klickar dejtar jag gärna. Men fejkbröst, saknar seriösa intressen och slösar tid och pengar på yta och skönhet är big no-no.

  • Anonym (Flipp­in it) Trådstartaren
    Fri 15 Oct 2021 09:52
    #11
    Anonym (Andreas) skrev 2021-10-15 09:12:27 följande:

    Du hade kunnat ha ungefär samma bakgrund som den förra tråden, då hade varit mer intressant och mer troligt.


    Nej, jag har fördomen att män är betydligt mer toleranta än oss vad gäller partnerval så jag ville spicea upp det lite istället för 22 män som säger "ja visst"
  • Vandra­ren80
    Fri 15 Oct 2021 09:53
    #12

    Som FWB hade det väl funkat, om vi klickat och det känts bra. Men definitivt inget jag hade satsat på på ett seriöst plan. Självständighet är ett måste i min värld.

  • Anonym (Andre­as)
    Fri 15 Oct 2021 10:26
    #13
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 09:52:33 följande:

    Nej, jag har fördomen att män är betydligt mer toleranta än oss vad gäller partnerval så jag ville spicea upp det lite istället för 22 män som säger "ja visst"


    Okej. Men då är mitt svar att fejkkvinnor som lever i nån fantasivärld går bort. Kan säkert vara en kul människa att ha i bekantskapskretsen men som partner är hon allt som jag har på min lista över dealbreakers och då blir det nej.
  • Anonym (Ja)
    Fri 15 Oct 2021 11:58
    #14
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 06:30:16 följande:

    Jag vänder på en existerande populär tråd.

    Man. Hade du kunnat tänka dig att dejta en kvinna som bor hemma, om vederbörande är 30 år gammal? 

    Denna kvinna jobbar genom att streama när hon spelar tv-spel över twitch och har även en onlyfans och drar in helt ok med pengar på detta. Hon får även pengar utöver detta från sin pappa och har egentligen inga utgifter utöver shopping/gymkort/skönhetsprodukter. Så hon har det väldigt gott ställt.

    Ponera att du bortsett från det faktum att hon bor hemma, och inte har ett riktigt jobb, har fattat tycke för hennes övriga egenskaper. Utseende, enorma fejkbröst, personlighet osv. 


    Ja absolut
  • Anonym (W)
    Fri 15 Oct 2021 22:58
    #15

    Att hon bor hemma är det minsta problemet. Ser inga likheter med den andra tråden med denna bakgrund.

  • Anonym (e)
    Fri 15 Oct 2021 23:09
    #16
    Anonym (Flippin it) skrev 2021-10-15 09:52:33 följande:
    Nej, jag har fördomen att män är betydligt mer toleranta än oss vad gäller partnerval så jag ville spicea upp det lite istället för 22 män som säger "ja visst"
    Du gör en tråd på helt andra preferenser och förväntar dig få svar som är likställda med den andra tråden?
  • Fri 15 Oct 2021 23:11
    #17

    Njae hade hon inte haft enorma fejkbröst så hade jag nog det.

  • BAAM
    Fri 15 Oct 2021 23:14
    #18
    "har även en onlyfans och drar in helt ok med pengar på detta." säljer sexuella tjänster med andra ord. Den där horan får någon annan ta
Svar på tråden Man; Hade du kunnat dejta en kvinna på 30 som bor hemma?