• Anonym (Kompisen)

    Tips på upplevelsepresent

    Min väninna fyller är snart och istället för att köpa något tänkte jag att vi kunde göra något kul istället men jag har ingen aning om vad. Förslag tas tacksamt emot.

    Vi ska dricka afternoon tea, tanken är att göra något efteråt. Hon är gravid så alkohol går bort. Vi bor i Stockholm. Budgeten är runt 500-600 per person.

  • Svar på tråden Tips på upplevelsepresent
  • Anonym (Ina)

    Lektion i tex sång, dans, keramik, måleri, täljning, smide etc. Välj något som ingen av er kan sedan tidigare.

  • Anonym (Kompisen)
    Anonym (Ina) skrev 2021-10-15 10:46:14 följande:

    Lektion i tex sång, dans, keramik, måleri, täljning, smide etc. Välj något som ingen av er kan sedan tidigare.


    Anonym (Ina) skrev 2021-10-15 10:46:54 följande:

    Eller bakning/matlagning!


    Tack för tipsen
  • Anonym (A)

    En enklare behandling av nåt slag? Pedikyr, massage (finns för gravida, annars fotmassage kanske), ansiktsbehandling ex.

  • Anonym (Kompisen)
    Anonym (A) skrev 2021-10-15 10:56:26 följande:

    En enklare behandling av nåt slag? Pedikyr, massage (finns för gravida, annars fotmassage kanske), ansiktsbehandling ex.


    Taxi för tipset
  • Anonym (Svea)

    Luftballong?

    Spa?

    Tre rätters på restaurang?

    Chokladprovning?

    Teater, museum, konsert el liknande?

  • Anonym (Kompisen)
    Anonym (Svea) skrev 2021-10-15 17:10:30 följande:

    Luftballong?

    Spa?

    Tre rätters på restaurang?

    Chokladprovning?

    Teater, museum, konsert el liknande?


    Luftballong och spa är dyrare än 500 kronor. Det ska vara något efter brunchen så middag och chokladprovning blir fel. 


    Teater mm var ett bra förslag Det finns hur mycket som helst att välja på här. Tack för tipset  

Svar på tråden Tips på upplevelsepresent