• Anonym (Trött på det)

    Jahopp, en till fredagskväll att spendera ensam

    Jag är 25 år och nu vill jag fan hitta kärleken men tror jag är dömd till att leva ensam. Dejtade hela sommaren och trodde att jag hittat min livs kärlek för första gången och allt var så himla bra. Jag var kär och jag kände mig verkligen älskar och omtyckt. Sen gick det helvete och nu sitter jag här igen. Förkrossad och ledsen över att inte ha någon att spendera kvällarna med.

    Sjukt nog har jag redan fått kontakt med en kille som verkar superfin men jag känner att det inte finns något där som det gjorde med sommarkillen.

    Ville bara prata av mig. /H

  • Svar på tråden Jahopp, en till fredagskväll att spendera ensam
  • Anonym (Pelle)

    Wow, du har dejtat hela sommaren.

    Låter som att du har inga problem att få till dejter iaf.

    Själv har jag dejtat i 5 år sen senaste förhållandet. Men får bara ihop en handfull dejter per år då utbudet är så uselt.

  • Anonym (Stoltsingel)
    Anonym (Trött på det) skrev 2021-10-15 19:00:50 följande:

    Jag är 25 år och nu vill jag fan hitta kärleken men tror jag är dömd till att leva ensam. Dejtade hela sommaren och trodde att jag hittat min livs kärlek för första gången och allt var så himla bra. Jag var kär och jag kände mig verkligen älskar och omtyckt. Sen gick det helvete och nu sitter jag här igen. Förkrossad och ledsen över att inte ha någon att spendera kvällarna med.

    Sjukt nog har jag redan fått kontakt med en kille som verkar superfin men jag känner att det inte finns något där som det gjorde med sommarkillen.

    Ville bara prata av mig. /H


    Nej, nej och nej!

    Lägg ner.

    Hur hade du levt ditt liv och spenderat din kväll om du var tillsammans med någon?

    Hade ni haft det mysigt? Vad hade ni gjort?

    Exakt så ska du leva.

    En annan männniska kan INTE vara vår lycka och glädje i livet. Det är dömt att misslyckas.

    Så nu får du fira dig själv ikväll!
  • Anonym (Trött på det)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-15 19:20:25 följande:

    Wow, du har dejtat hela sommaren.

    Låter som att du har inga problem att få till dejter iaf.

    Själv har jag dejtat i 5 år sen senaste förhållandet. Men får bara ihop en handfull dejter per år då utbudet är så uselt.


    När jag menade hela sommar vad den EN person jag dejtade och innan den här personen var det 3 år sedan jag ens pratade med någon.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Trött på det) skrev 2021-10-15 20:37:52 följande:

    När jag menade hela sommar vad den EN person jag dejtade och innan den här personen var det 3 år sedan jag ens pratade med någon.


    Har du testat Tinder ?.
  • Anonym (Trött på det)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-15 20:41:11 följande:

    Har du testat Tinder ?.


    Jag är ute efter nått seriöst
  • Anonym (-)
    Anonym (Trött på det) skrev 2021-10-15 22:05:13 följande:

    Jag är ute efter nått seriöst


    Jag har varit ute efter nåt seriöst i över ett decennium och har knappt hittat någon dejt ens (ett fåtal under denna tid). Vet hur det känns att känna sig dömd

    till att leva ensam men det är bara att försöka vidare.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Trött på det) skrev 2021-10-15 22:05:13 följande:

    Jag är ute efter nått seriöst


    Jag med.

    Det är inte endast oseriösa på Tinder.
  • Anonym (Panik)
    Anonym (Trött på det) skrev 2021-10-15 19:00:50 följande:

    Jag är 25 år och nu vill jag fan hitta kärleken men tror jag är dömd till att leva ensam. Dejtade hela sommaren och trodde att jag hittat min livs kärlek för första gången och allt var så himla bra. Jag var kär och jag kände mig verkligen älskar och omtyckt. Sen gick det helvete och nu sitter jag här igen. Förkrossad och ledsen över att inte ha någon att spendera kvällarna med.

    Sjukt nog har jag redan fått kontakt med en kille som verkar superfin men jag känner att det inte finns något där som det gjorde med sommarkillen.

    Ville bara prata av mig. /H


    Här har man utvecklat panik , söker innan man ens blivit klar med första relationen, inget konstigt den nya inte hunnit nå dit du sluta med första, det kommer inte första dagen, bukar ta en liten stund att nå dit man var första gången, sedan tar man sig längre, då är första glömt och förlåtet.
Svar på tråden Jahopp, en till fredagskväll att spendera ensam