• Anonym (Anonym13)

    Äldre kvinnor

    Ni äldre kvinnor eller mammor har ni haft fantasier att kunna vara med yngre killar vid 22+ Eller brukar ni fortfarande ha det?

  • Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (Förmodar)

    Förmodar att alla kvinnor kommer att skriva nej. Kvinnor attraheras för det mesta av jämnåriga eller äldre trevliga män 

  • Anonym (maneater)

    Har ofta fantasier om yngre män. Räcker jag ser en snygg ung kille på bild eller på stranden så går mina fantasier igång. Har också nästan alltid varit med betydligt yngre män än mig själv vilket varit häftigt fysiskt men inte alltid så kvalitativt. Men dras skönhet blir som en drog för mig som förhöjer upplevelsen. Tycker de är bäst mellan 25-35

  • Anonym (maneater)
    Anonym (Förmodar) skrev 2021-10-15 21:51:45 följande:

    Förmodar att alla kvinnor kommer att skriva nej. Kvinnor attraheras för det mesta av jämnåriga eller äldre trevliga män 


    Strämmer inte alls på mig. Aldrig känt attraktion till någon äldre än mig själv förutom på film.
  • Anonym (Anonym13)

    Vad kul ju, hur gammal är du då (anonym maneter) ?

  • Anonym (Anonym13)

    Maneater * ursäkta mig :)

  • Anonym (qqq)
    Anonym (Anonym13) skrev 2021-10-15 21:31:50 följande:

    Ni äldre kvinnor eller mammor har ni haft fantasier att kunna vara med yngre killar vid 22+ Eller brukar ni fortfarande ha det?


    Varför frågar du? Är det här en kontaktannons där du fiskar? 

    För övrigt låter det konstigt att fråga "ni äldre kvinnor eller mammor" Drömmer 
  • Anonym (63:a)
    Anonym (Förmodar) skrev 2021-10-15 21:51:45 följande:

    Förmodar att alla kvinnor kommer att skriva nej. Kvinnor attraheras för det mesta av jämnåriga eller äldre trevliga män 


    Nej, jag är 58 och vill inte ha en man som är äldre än mig. Nåja, ett par tre år kanske, men inte en dag till.

    Min "målgrupp" är 50-58.
  • Anonym (maneater)
    Anonym (Anonym13) skrev 2021-10-17 14:42:53 följande:

    Maneater * ursäkta mig :)


    Maneter svarar 52.
  • Anonym (Yes)

    Undrar om vad ni yngre ser hos äldre tjejer? Men svaret är ja. Jag själv är 36 år.

Svar på tråden Äldre kvinnor