• Anonym (Lollo­)
    Fri 15 Oct 2021 22:15
    379 visningar
    4 svar
    4
    379

    Vad är problemet?! behöver pepp

    Hej!

    Ensamstående mamma om det har någon betydelse.

    Har sedan 3 veckor sen tillbaka haft kontakt med en man i princip varje dag!

    Han är något år äldre än mig, varit singel i 6 månader.

    Vi har träffats två gånger, första gången på en fika och andra gången åt vi lunch tillsammans.

    Efter lunchen pratade vi om att vi skulle träffas till helgen, på söndagen.

    När det blev söndag skickade jag till honom och fråga om han var Påväg eftersom vi hade bestämt en tid. Då svarar han att han inte hinner för han måste packa färdigt. (flytta)

    Blir besviken att han inte hört av sig och sagt något tidigare.

    Frågar honom om han fortfarande vill ses och det vill han absolut göra.

    Vi fortsätter prata varje dag, långa konversationer varje kväll om allt och inget och han verkar absolut vara intresserad av att fortsätta träffas. (Utifrån allt han säger och skriver) jötte intresserad enligt honom.

    Vi hade bestämt igår att ses imorgon hemma hos honom och beställa mat och dricka några öl och bara va. Skickar till honom idag och skriver när vi ska träffas, vilken tid?. Det svar jag får tillbaka är ?kan jag inte komma hem till dig på söndag istället?

    Han vet om att jag fixat barnvakt just för att kunna träffa honom.

    Han ger inte mig någon anledning till varför man jag skriver iallafall ?Nä det går inte. Har du helt plötsligt andra planer imorgon så lämnar jag inte till barnvakt. Fanns bara en anledning till varför hen skulle ha barnvakt.

    Han svarade inte på det?

    BEHÖBER PEPP!!!

    Hur tänker män egentligen???

  • Svar på tråden Vad är problemet?! behöver pepp
  • Anonym (W)
    Fri 15 Oct 2021 22:23
    #1

    Hur tänker män?

    Förmodligen på lika många olika sätt som kvinnor.

  • Anonym (He's just not that into you)
    Fri 15 Oct 2021 22:53
    #2
    +1

    Acceptera att han inte är så sugen på att träffas.... Dejta nån annan, som tar sig tid för dig, som faktiskt dyker upp när ni bestämt det.

  • Fri 15 Oct 2021 23:14
    #3

    Gissar att han dejtar/snackar även med andra kvinnor och att det dök upp något intressantare. Dock är han törstig på uppmärksamhet så det räcker gott att du vill träffa honom. Alltid bra med reserver.

    Skit i honom nu...

    Håller tummarna att du träffar på någon härlig och pålitlig man!

  • Anonym (Nvb)
    Sat 16 Oct 2021 12:11
    #4

    Det som verkar vara konstigt är också konstigt. Du skall droppa honom.

Svar på tråden Vad är problemet?! behöver pepp