• Anonym (Undrar)

    Hur vill kvinnor ni kvinnor att förspelet ska vara?

    Kvinnor, hur vill ni att förspelet ska vara? Vad ska mannen göra och hur länge? Hur ser ert ideala förspel ut?

    Undrar en som verkligen vill lära sig.

  • Svar på tråden Hur vill kvinnor ni kvinnor att förspelet ska vara?
  • Anonym (Idealet)

    Bra fråga!

    Olika scenarios beroende på relation och tillfälle.

    Men, lite kramar, kyssar.. sen älskar jag när händerna åker in innanför trosan, inte direkt såklart. Men det går jag igång på. Och hans fingrar i mig och sen vill jag att han visar hur han vill ha mig, vad han vill. Inte för långt förspel utan lite lagom så man blir upphetsad.

    Annat scenario, är inget förspel, utan mer..

    Att jag står och diskar och han kommer bakifrån, sliter av mig trosorna och tar mig mot köksbordet.

    Mvh *vart singel för länge*

  • Tukt

    Det viktigaste är väl att "ni kvinnor" inte är en homogen grupp, och därför kan det se ganska rejält olika ut på individnivå.

  • Anonym (F)

    Max fem minuter annars blir jag uttråkad och vill inte ha sex längre. Hångel och petting funkar bra.

  • Anonym (kvinna)

    Jag vill bli retad. Underbart smek och kyssar över hela kroppen länge länge innan något ens nuddar mitt kön.

    Tex om jag ligger på mage så blir det smek och kyssar över ryggen, i nacken och runt könet/rumpan. Men inte direkt på. Så jag blir tokig till slut och ber om det.

    Det värsta jag vet är några minuter hångel följt av oralsex, petting och till sist penetration. Snark.

  • Anonym (A)
    Tukt skrev 2021-10-18 17:22:30 följande:
    Det viktigaste är väl att "ni kvinnor" inte är en homogen grupp, och därför kan det se ganska rejält olika ut på individnivå.
    Absolut så
  • Anonym (Horny)

    Först kyssar, smek. Kläderna åker av. Kyssar på brösten, smek på musen, smek på snoppen. Han smeker min mus och jag smeker hans snopp. Kyssar. Sedan åker snoppen in och så är det igång.

    Oralsex är också en bra början.

  • Tom Araya
    Anonym (Idealet) skrev 2021-10-18 17:07:59 följande:

    Bra fråga!

    Olika scenarios beroende på relation och tillfälle.

    Men, lite kramar, kyssar.. sen älskar jag när händerna åker in innanför trosan, inte direkt såklart. Men det går jag igång på. Och hans fingrar i mig och sen vill jag att han visar hur han vill ha mig, vad han vill. Inte för långt förspel utan lite lagom så man blir upphetsad.

    Annat scenario, är inget förspel, utan mer..

    Att jag står och diskar och han kommer bakifrån, sliter av mig trosorna och tar mig mot köksbordet.

    Mvh *vart singel för länge*


    Min sort. Skrattande
  • Birman

    Jag kan ju bara tala för mig själv men jag gillar när killen visar sina skills och inte är för tafatt utan vågar ta för sig av mig och min kropp. 

    Hur länge ett förspel ska hålla på beror helt på. Ett förspel enligt mig kan börja med att man skickar snuskiga meddelande till varandra och kanske lite bilder. 

    Men det allra viktigaste är att man är omtänksam och lyhörd emot varandra. 

    Det osexigaste jag vet är när en kille inte vågar ta för sig eller är för mycket det ska vara precis lagom. 

    Lycka till Flört

  • Anonym (ooo)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-10-18 16:45:05 följande:

    Kvinnor, hur vill ni att förspelet ska vara? Vad ska mannen göra och hur länge? Hur ser ert ideala förspel ut?

    Undrar en som verkligen vill lära sig.


    "Ni kvinnor"? Smaken är som bekant rätt olika. Man kan bara svara just hur man själv tycker. 
    Du får helt enkelt fråga föremålet för din ömma låga, hur hon vill ha det. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (ooo) skrev 2021-10-19 12:52:12 följande:
    "Ni kvinnor"? Smaken är som bekant rätt olika. Man kan bara svara just hur man själv tycker. 
    Du får helt enkelt fråga föremålet för din ömma låga, hur hon vill ha det. 
    Ja, hade jag trott att alla var lika hade jag bara bett en svara.
Svar på tråden Hur vill kvinnor ni kvinnor att förspelet ska vara?