• alextherocker

    Ställ frågor till en incel

    Hejsan

    Är en incel på 31 år som hatar tjejer vilket har odlats genom åren. Jag är farlig så ställ gärna frågor vad menas med incel etc.

  • Svar på tråden Ställ frågor till en incel
  • Anonym (Homo)

    Så dette betydde att du basunerar ut din homosexualitet. Grattis till dig och all lycka till i framtiden!

  • Anonym (Flicksnärtan)

    Varför hatar du tjejer? Har du alltid gjort det eller är det något som vuxit fram?

  • Glinda från Oz

    Du är alltså gay eftersom du hatar tjejer? Det borde inte varade svårt att hitta en kille, kolla på grindr 

  • Ocdmänniska

    Hur kan man hata alla tjejer som? Vi tjejer är inte skyldig dig någonting om du känner dig sårad för att du kanske inte får ligga

  • Anonym (,)
    TerapeutTrollet skrev 2022-04-04 18:15:16 följande:

    Hej!

    Kontakta mig gärna via PM.
    Jag gör en undersökning om incels och hade varit tacksam om du kunde svara på några frågor.

    Mvh


    Snälla, mata inte denna djupt störda person med uppmärksamhet.
  • Anonym (Inte enligt av din tolkning)
    Ocdmänniska skrev 2021-10-25 14:30:51 följande:

    Hur kan man hata alla tjejer som? Vi tjejer är inte skyldig dig någonting om du känner dig sårad för att du kanske inte får ligga


    Man har rätt att ha en åsikt om andras sexuella preferenser, och kvinnor får ändra sig efter klagomål mot dom.

    Även kvinnor kan kritisera mäns sexuella val samt att de ska göra något sexuelllt åt dom så de får orgasm
Svar på tråden Ställ frågor till en incel