• Anonym (Men)

    Har en ny kille men…

    Har en ny kille men saknar mitt ex till och från forfarande. Varför gör jag det? Förstår inte? Han var inte ens bra för mig men jag tyckte om honom väldigt mycket ändå

  • Svar på tråden Har en ny kille men…
  • Anonym (X)

    Hur lämge sen var det spm det tog slut?

    Kanske har du inte varit singel tillräckligt länge, kanske blev avslutet med exet inte bra så det är vad du saknar, ett tydligt slut på det som var ni.

  • Anonym (Men)
    Anonym (X) skrev 2021-10-18 20:50:57 följande:

    Hur lämge sen var det spm det tog slut?

    Kanske har du inte varit singel tillräckligt länge, kanske blev avslutet med exet inte bra så det är vad du saknar, ett tydligt slut på det som var ni.


    Var typ 5 mån sen. Jag älskade honom tror jag. Tycker om min nya kille väldigt mycket med, men inte på samma sätt som jag tyckte om mitt ex.
  • Anonym (X)

    Varför hoppade du in i en relation igen så snabbt?

    Efter bara 5 mån isär är det inte alls konstigt att exet finns kvar i tankarna, speciellt om det var han som valde att gå vidare.

  • Anonym (Men)
    Anonym (X) skrev 2021-10-18 22:32:46 följande:

    Varför hoppade du in i en relation igen så snabbt?

    Efter bara 5 mån isär är det inte alls konstigt att exet finns kvar i tankarna, speciellt om det var han som valde att gå vidare.


    Har lite bråttom med att skaffa barn, så därför. Nej det var jag som valde att göra slut.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Men) skrev 2021-10-19 07:46:19 följande:
    Har lite bråttom med att skaffa barn, så därför. Nej det var jag som valde att göra slut.
    Fast bråttom med att skaffa barn, är det en avelshane du är ute efter bara? Om du inte har de rätta djupa känslorna för din kille så planerar du väl ändå inte att skaffa barn med honom?
  • Anonym (K)
    Anonym (Men) skrev 2021-10-19 07:46:19 följande:
    Har lite bråttom med att skaffa barn, så därför. Nej det var jag som valde att göra slut.
    Du har ju helt fel prioriteringar! Du kan inte bara skaffa barn med första bästa! Gå till vården och ta en spermiedonator istället!
  • Anonym (Men)
    Anonym (K) skrev 2021-10-19 07:52:49 följande:

    Du har ju helt fel prioriteringar! Du kan inte bara skaffa barn med första bästa! Gå till vården och ta en spermiedonator istället!


    Men herregud det är inte första bästa, jag tycker om honom väldigt mycket.
  • Anonym (Men)
    Anonym (jag) skrev 2021-10-19 07:49:12 följande:

    Fast bråttom med att skaffa barn, är det en avelshane du är ute efter bara? Om du inte har de rätta djupa känslorna för din kille så planerar du väl ändå inte att skaffa barn med honom?


    Nej jag tycker om honom väldigt mycket och trivs väldigt bra i hans sällskap. Han gör mig glad.
  • Anonym (K)
    Anonym (Men) skrev 2021-10-19 08:01:38 följande:
    Men herregud det är inte första bästa, jag tycker om honom väldigt mycket.
    Du gjorde slut med exet för fem månader sen så ni har inte varit ett par särskilt länge, du känner inte ens den här killen på riktigt och kan absolut inte fundera på barn i det här läget.
  • Anonym (Men)
    Anonym (K) skrev 2021-10-19 08:41:01 följande:

    Du gjorde slut med exet för fem månader sen så ni har inte varit ett par särskilt länge, du känner inte ens den här killen på riktigt och kan absolut inte fundera på barn i det här läget.


    Va?
  • Anonym (ooo)
    Anonym (Men) skrev 2021-10-19 07:46:19 följande:
    Har lite bråttom med att skaffa barn, så därför. Nej det var jag som valde att göra slut.
    Ursäkta? Bråttom att skaffa barn? Det låter lite konstigt tänkt, eller? Eller tänker du att du bara ska ha en spermaalstrare och sen spelar det ingen roll om relationen håller eller inte?

    Vad tror du den nya killen skulle säga om han visste att du dels saknas exet samt vill ha barn så fort som möjligt? 

    Det låter som om den här killen mest blir en tröst, en rebound för dig. Vill du riskera att ni hamnar i ledsam vårdnadstvist sen för att du hade bråttom att skaffa barn, och hela tiden saknar ditt ex? 
  • Anonym (K)
    Anonym (Men) skrev 2021-10-19 12:15:50 följande:
    Va?
    Vadå "va". Du berättar ju det själv i din trådstart och kommentarer.
  • Anonym (Men)
    Anonym (K) skrev 2021-10-19 12:25:41 följande:

    Vadå "va". Du berättar ju det själv i din trådstart och kommentarer.


    Jag funderar inte på barn nu.
  • Anonym ((L))
    Anonym (Men) skrev 2021-10-18 20:40:42 följande:

    Har en ny kille men saknar mitt ex till och från forfarande. Varför gör jag det? Förstår inte? Han var inte ens bra för mig men jag tyckte om honom väldigt mycket ändå


    Är i samma situation. Gjorde slut med mitt x för 2 år sedan men saknar honom dagligen. Han är som ett gift för mig, jag vet att han inte är bra för mig men det är mitt livs kärlek. 


    Bara för att man älskar någon betyder inte det att den personen är bra för en och att det är en sund relation.

  • Anonym (Men)
    Anonym (ooo) skrev 2021-10-19 12:20:29 följande:

    Ursäkta? Bråttom att skaffa barn? Det låter lite konstigt tänkt, eller? Eller tänker du att du bara ska ha en spermaalstrare och sen spelar det ingen roll om relationen håller eller inte?

    Vad tror du den nya killen skulle säga om han visste att du dels saknas exet samt vill ha barn så fort som möjligt? 

    Det låter som om den här killen mest blir en tröst, en rebound för dig. Vill du riskera att ni hamnar i ledsam vårdnadstvist sen för att du hade bråttom att skaffa barn, och hela tiden saknar ditt ex? 


    Jag vill inte ha barn så fort som möjligt. Tar ju ett tag att lära känna en person så man behöver ju vara ihop ett par år först.
Svar på tråden Har en ny kille men…