• Anonym (Ninja­)
    Mon 18 Oct 2021 20:55
    2285 visningar
    7 svar
    +1
    7
    2285

    Varför luktar han på mig?

    Träffar en kille sen mer än 1 år tillbaka

    Alltid när vi har sex, eller när jag tar på honom så lägger han sitt ansikte mitt mitt och luktar antingen vid örat, halsen eller håret.

    Varför gör man så?

  • Svar på tråden Varför luktar han på mig?
  • Anonym (llll)
    Mon 18 Oct 2021 20:56
    #1
    Anonym (Ninja) skrev 2021-10-18 20:55:24 följande:

    Träffar en kille sen mer än 1 år tillbaka

    Alltid när vi har sex, eller när jag tar på honom så lägger han sitt ansikte mitt mitt och luktar antingen vid örat, halsen eller håret.

    Varför gör man så?


    Jag och min man luktar sådär på varann också. Vi tycker båda att den andre doftar så gott. 
  • Anonym (föräl­skelse­)
    Mon 18 Oct 2021 20:57
    #2

    Troligen är han förälskad. Människor sniffar på varandra och på sig själv mer än vad man faktiskt tror, särskilt förälskade människor. Han är säkert inte medveten om det själv.

  • Anonym (Ninja­) Trådstartaren
    Mon 18 Oct 2021 21:02
    #3
    Anonym (förälskelse) skrev 2021-10-18 20:57:12 följande:

    Troligen är han förälskad. Människor sniffar på varandra och på sig själv mer än vad man faktiskt tror, särskilt förälskade människor. Han är säkert inte medveten om det själv.


    Kan vara så.... Känns så iaf.

    Att han känner mer än han säger och tror
  • Anonym (Ninja­) Trådstartaren
    Mon 18 Oct 2021 21:03
    #4
    Anonym (llll) skrev 2021-10-18 20:56:31 följande:

    Jag och min man luktar sådär på varann också. Vi tycker båda att den andre doftar så gott. 


    Har aldrig upplevt det med någon om jag ska vara helt ärlig, därför är jag fundersam över det, varför man gör så
  • Anonym (RockF­)
    Mon 18 Oct 2021 21:07
    #5
    Anonym (Ninja) skrev 2021-10-18 20:55:24 följande:

    Träffar en kille sen mer än 1 år tillbaka

    Alltid när vi har sex, eller när jag tar på honom så lägger han sitt ansikte mitt mitt och luktar antingen vid örat, halsen eller håret.

    Varför gör man så?


    Min första tjej luktade fantastiskt gott, luktade på henne vid halsen/under örat. Vi var ihop i ca 1,5 år och hon luktade så ljuvligt och det tog aldrig slut(den goda doften alltså). 
    Har aldrig träffat någon efter det som luktat så gott.

    Det var ingen parfym utan hon som luktade.
  • Anonym (...)
    Wed 20 Oct 2021 12:39
    #6
    +1

    Förhoppningsvis tycker han att du luktar gott... Du skulle ju också kunna fråga honom! Hur ska vi andra veta det?

  • Wed 20 Oct 2021 12:42
    #7

    Det kan vara så att han vill känna om du är upphetsad. Då ändras nämligen kroppslukten. Det är nåt hormon... eller hur det nu var.  

Svar på tråden Varför luktar han på mig?