• Anonym (Medhjälpare vid flytt)

    Flytthjälp med den nya…

    Nu har man fått höra efteråt.

    X hade flyttat , bokade med två kompisar att hjälpa till och hämtade kartonger. Men X ljög o det var bara den nya som ställde upp, de andra kunde bara inte.

    Men tack o lov kom denne inte in i lägenheten.

    (Jag o sonen skulle inte vara hemma under den tiden. )Men är det inte respektlöst att göra så? Tänk om jag kom hem tidigare o fick se X??? Hade blivit urförbannad. Idag bara så ledsen att bete sig så.

    Vi skulle ju respektera varandra som vänner. ?

  • Svar på tråden Flytthjälp med den nya…
  • Anonym (Medhjälpare vid flytt)

    Att respektera sitt x - att inte ta med sig den nya till mitt bostadsområde där det finns torg och inte heller utanför bostaden i allmänhet.
    Var ju otrogen men det erkänner inte X. Mikrootrohet! 

    Dessutom hade jag sagt tidigare att inte ta dit den nya där jag bor - och ändå gjorde x  det. 

    x som vill vara vän och jag också - konstigt nog! så bör man ju respektera varandra och vara försiktiga med varandra och man har ju barn också. 

  • Anonym (Ghost)

    Nej det är inte ett dugg respektlöst att ta med sig flytthjälp, oavsett om man ligger med personen eller inte. Han har ju inte ens gått in i lägenheten! Planer ändras, saker händer. Get over it. Och jobba lite på dina aggressionsproblem, för din sons skull om inte annat så han kan ha nån vettig manlig förebild förutom de hans mamma träffar...

  • Anonym (Ghost)
    Anonym (Medhjälpare vid flytt) skrev 2021-10-19 07:39:29 följande:

    Att respektera sitt x - att inte ta med sig den nya till mitt bostadsområde där det finns torg och inte heller utanför bostaden i allmänhet.
    Var ju otrogen men det erkänner inte X. Mikrootrohet! 

    Dessutom hade jag sagt tidigare att inte ta dit den nya där jag bor - och ändå gjorde x  det. 

    x som vill vara vän och jag också - konstigt nog! så bör man ju respektera varandra och vara försiktiga med varandra och man har ju barn också. 


    lol, han får inte ens vara i samma bostadsområde som dig....? Som sagt, sök hjälp.

    När ditt ex sa att hon ville vara vänner så menade hon inte kompisar. Hon vill bara att ni ska kunna prata om sånt som rör sonen som vuxna människor utan att du sätter igång en massa bråk. Det är det enda du behöver fokusera på när det gäller henne.
  • Anonym (xxx)
    Anonym (Medhjälpare vid flytt) skrev 2021-10-19 07:39:29 följande:

    Att respektera sitt x - att inte ta med sig den nya till mitt bostadsområde där det finns torg och inte heller utanför bostaden i allmänhet.
    Var ju otrogen men det erkänner inte X. Mikrootrohet! 

    Dessutom hade jag sagt tidigare att inte ta dit den nya där jag bor - och ändå gjorde x  det. 

    x som vill vara vän och jag också - konstigt nog! så bör man ju respektera varandra och vara försiktiga med varandra och man har ju barn också. 


    Du kan inte ställa sådana krav, att någon inte får vistas i ditt område. Nu skulle de ju bara tömma lägenheten på sina saker och du var inte hemma, så vad är problemet?

    Om du gör en sak av detta, så kommer ni aldrig att kunna samarbeta och vara vänner. 
  • Anonym (Göran)
    Anonym (Medhjälpare vid flytt) skrev 2021-10-19 06:20:06 följande:

    Nu har man fått höra efteråt.

    X hade flyttat , bokade med två kompisar att hjälpa till och hämtade kartonger. Men X ljög o det var bara den nya som ställde upp, de andra kunde bara inte.

    Men tack o lov kom denne inte in i lägenheten.

    (Jag o sonen skulle inte vara hemma under den tiden. )Men är det inte respektlöst att göra så? Tänk om jag kom hem tidigare o fick se X??? Hade blivit urförbannad. Idag bara så ledsen att bete sig så.

    Vi skulle ju respektera varandra som vänner. ?


    Jag förstår inte vad det är som har hänt. Det du skriver är osammanhängande och rörigt formulerat.

    Som jag förstår det skulle ditt x hämta saker hos dig. Bara 1 kompis kunde hjälpa till en kunde plötsligt inte.

    Ditt x och den nya partnern hämtade sakerna hos dig. Du var inte hemma. 1 kompis hjälpte dem.

    Det är väl inget problem.
  • Anonym (V)

    Tycker det låter lyxigt med flytthjälp där du inte ens behöver närvara..

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Medhjälpare vid flytt) skrev 2021-10-19 06:20:06 följande:

    Nu har man fått höra efteråt.

    X hade flyttat , bokade med två kompisar att hjälpa till och hämtade kartonger. Men X ljög o det var bara den nya som ställde upp, de andra kunde bara inte.

    Men tack o lov kom denne inte in i lägenheten.

    (Jag o sonen skulle inte vara hemma under den tiden. )Men är det inte respektlöst att göra så? Tänk om jag kom hem tidigare o fick se X??? Hade blivit urförbannad. Idag bara så ledsen att bete sig så.

    Vi skulle ju respektera varandra som vänner. ?


    Är det du som skrivit så många röriga trådar innan? Först var det ju knappt att hon ens skulle flytta. Nu får du nog vara tacksam att hon äntligen är ute. Att hon har en ny kan förstås vara jobbigt men inget du kan styra över. Du vill ju inte vara med henne, eller hur? 
  • Anonym

    Mitt ex nya flamma skulle definitivt aldrig få sätta sin fot i min bostad.
    Hjälpa till att bära, visst, men bara det som står utanför dörren.

    Mitt hem är min borg och där kommer inga oönskade in.

Svar på tråden Flytthjälp med den nya…