• Anonym (Hemsk)

    Känner mig så hemsk

    Känner mig så hemsk. Min pojkvän har en liten kuk, aldrig haft sex med så liten kuk som han har. Jag har även en stor dildo, jag gillar ju stora kukar och har köpt en stor dildo därför. Men nu är det så att jag föredrar att onanera framför att ha sex med min pojkvän. Han vill ha sex flera ggr i veckan, jag vill typ kanske ha sex en gång, resten av gångerna vill jag hellre onanera för att det är skönare. Vad gör man? Känner mig hemsk.

  • Svar på tråden Känner mig så hemsk
  • Anonym (L)
    Anonym (Hemsk) skrev 2021-10-21 13:52:05 följande:

    Ok, låter konstigt att man ska behöva säga det? De flesta kvinnor har ju mindre sexlust än män


    Självklart behöver du vara tydlig med det, eftersom de flesta förväntar sig sex i ett förhållande. De flesta, både kvinnor och män, vill ha regelbundet sex med sin partner. Det finns hur många kvinnor som helst som älskar sex och vill ha det.
  • Underhill
    Anonym (L) skrev 2021-10-21 14:04:06 följande:
    Jag uppfattar det som att ts inte är sugen så ofta alls och att hon kanske hade varit mer sugen om han hade haft en större kuk. Hon har själv skrivit att hon egentligen inte har någon stor sexlust alls och att hon kan tänka sig att leva utan sex helt. Som det är nu har hon sex mest för hans skull.

    Ahh då tolkade jag trådstarten helt fel. Lät som hon onanerade en del del med sin stora dildo.
  • Anonym (Hemsk)
    Anonym (L) skrev 2021-10-21 14:05:42 följande:

    Självklart behöver du vara tydlig med det, eftersom de flesta förväntar sig sex i ett förhållande. De flesta, både kvinnor och män, vill ha regelbundet sex med sin partner. Det finns hur många kvinnor som helst som älskar sex och vill ha det.


    Regelbundet sex kan ju lika gärna vara 1 gång per månad. Förstår inte vad du menar egentligen. Vi har ju sex men inte ofta, men regelbundet.
  • Anonym (L)
    Anonym (Hemsk) skrev 2021-10-21 14:16:28 följande:

    Regelbundet sex kan ju lika gärna vara 1 gång per månad. Förstår inte vad du menar egentligen. Vi har ju sex men inte ofta, men regelbundet.


    Men du vill ju (enligt dig själv) egentligen inte ha sex alls. Du ställer bara upp för hans skull.
  • Anonym (Hemsk)
    Anonym (L) skrev 2021-10-21 14:18:14 följande:

    Men du vill ju (enligt dig själv) egentligen inte ha sex alls. Du ställer bara upp för hans skull.


    Jag behöver inte ha sex men skulle inte säga att jag ställer upp heller. Som att man åker till Ikea med sin partner fast att man kanske egentligen hade velat göra något annat.
  • Anonym (L)
    Anonym (Hemsk) skrev 2021-10-21 14:24:24 följande:

    Jag behöver inte ha sex men skulle inte säga att jag ställer upp heller. Som att man åker till Ikea med sin partner fast att man kanske egentligen hade velat göra något annat.


    Du skrev ju tidigare att du mest har sex för hans skull. Oavsett vad, prata med din pojkvän om detta och så får ni ta ett beslut ifrån det som framgår i samtalet.
  • Anonym (Hemsk)
    Anonym (L) skrev 2021-10-21 15:10:33 följande:

    Du skrev ju tidigare att du mest har sex för hans skull. Oavsett vad, prata med din pojkvän om detta och så får ni ta ett beslut ifrån det som framgår i samtalet.


    Ja men det stämmer då jag inte behöver ja sex och tycker det tar tid från annat jag hellre skulle vilja göra
  • Anonym (L)
    Anonym (Hemsk) skrev 2021-10-21 15:40:52 följande:

    Ja men det stämmer då jag inte behöver ja sex och tycker det tar tid från annat jag hellre skulle vilja göra


    Var tydlig med det då, att du helst inte har sex alls. Helst innan du väljer att bli tillsammans med någon..
  • Anonym (Hemsk)
    Anonym (L) skrev 2021-10-21 15:56:40 följande:

    Var tydlig med det då, att du helst inte har sex alls. Helst innan du väljer att bli tillsammans med någon..


    Ok?
  • Underhill
    Anonym (Hemsk) skrev 2021-10-21 15:40:52 följande:
    Ja men det stämmer då jag inte behöver ja sex och tycker det tar tid från annat jag hellre skulle vilja göra

    Men onani funkar?
  • Anonym (Hemsk)
    Underhill skrev 2021-10-21 16:58:52 följande:

    Men onani funkar?


    Ja dem gånger jag är sugen på det typ 1 gång varannan månad typ
  • Anonym (Hemsk)

    Nu har vi pratat och han behöver inte heller ha sex så länge han får vara ihop med mig

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Hemsk) skrev 2021-10-21 13:52:05 följande:

    Ok, låter konstigt att man ska behöva säga det? De flesta kvinnor har ju mindre sexlust än män


    Nej det har de inte
  • Hyllemor

    Jag scrollade lite snabbt: Är det så att DU är asexuell men skyller på din killes penis egentligen?

  • Anonym (man 50)
    Hyllemor skrev 2021-10-22 00:58:36 följande:

    Antingen är du inte förälskad i karln eller så är det här en trolltråd.


    Garanterat en trolltråd. Hon vill max ha sex en gång i veckan för hon onanerar hellre men har ingen sexlust och onanerar högst varannan månad. Totalt osammanhängande. Att folk orkar.
Svar på tråden Känner mig så hemsk