• Anonym (kaffedraken2)

    Jag är blyg så jag uppskattar om du

    tar första kontakten.

    Så skrev en kvinna på en dejtsajt.
    Vad skulle ni kvinnor tycka om en Man skrev nåt sånt i sin presentation?

  • Svar på tråden Jag är blyg så jag uppskattar om du
  • Anonym (Igen)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-22 10:27:15 följande:

    tar första kontakten.

    Så skrev en kvinna på en dejtsajt.

    Vad skulle ni kvinnor tycka om en Man skrev nåt sånt i sin presentation?


    Ingen särskild åsikt
  • Anonym (Xia)

    Inga problem.

    Men är det det ENDA som står är det ointressant, precis som andra oneliners, oavsett om de är mer ?utåtriktade?.

  • Anonym (Jaget)

    Spelar ingen roll, om du var intressant i övrigt skulle jag ha hört av mig oavsett det. 

  • Anonym (kaffedraken2)

    Lite förvånad. 
    Jag har ofta hört att tjejer tycker blyga killar som inte vågar ta för sig är och inte visar nån handlingskraft är omanliga och avtändande.

  • Anonym (Igen)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-22 10:51:51 följande:

    Lite förvånad. 

    Jag har ofta hört att tjejer tycker blyga killar som inte vågar ta för sig är och inte visar nån handlingskraft är omanliga och avtändande.


    Gäller endel, inte alla.
  • Anonym (Jaget)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-22 10:51:51 följande:

    Lite förvånad. 
    Jag har ofta hört att tjejer tycker blyga killar som inte vågar ta för sig är och inte visar nån handlingskraft är omanliga och avtändande.


    Man ska nog inte tro på allt man hör.
    alla är olika och fungerar olika, jag personligen tycker att om man är intresserad så kan man säga det, är den andra inte det då vet man.
    Orka att gå som katten runt het gröt.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Igen) skrev 2021-10-22 10:53:35 följande:
    Gäller endel, inte alla.
    Majoriteten?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-22 10:56:04 följande:
    Man ska nog inte tro på allt man hör.
    alla är olika och fungerar olika, jag personligen tycker att om man är intresserad så kan man säga det, är den andra inte det då vet man.
    Orka att gå som katten runt het gröt.
    Nej, men jag har oftast hört det. Kan inte vara en slump.
    Jag tycker också att tjejer kan visa intresse tydligare, och säga nåt, men det är också så att många tjejer inte vågar det.
    Dom flesta här på forumet håller inte med om det. Men jag har läst på många andra ställen om tjejer som var för blyga. Och även hört tjejer säga det irl.
  • Anonym (Lisabeth)

    Vad majoriteten tycker spelar ingen roll då det räcker med att en eller två faktiskt fattar tycke och börjar skriva och det resulterar i dejt/förhållande.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Lisabeth) skrev 2021-10-22 11:11:51 följande:

    Vad majoriteten tycker spelar ingen roll då det räcker med att en eller två faktiskt fattar tycke och börjar skriva och det resulterar i dejt/förhållande.


    Beror på vem du frågar. I mina trådar så var det viktigt att nämna att majoriteten av unga tjejer inte vill ha äldre män. Det borde vara samma här. Att det spelar roll vad majoriteten tycker.
Svar på tråden Jag är blyg så jag uppskattar om du